پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1401 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 123849

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام به مناسبت درگذشت پدرشهیدافروزه پور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی درگذشت زنده یادحاج موسی افروزه پور، پدر شهید والامقام هژیرافروزه پور را تسلیت گفت.   انالله و انا الیه راجعون   درگذشت غم انگیز زنده یادحاج موسی افروزه پور پدر شهید والامقام هژیرافروزه پور موجب تأثر و تألم فراوان گردید. زنده یاد حاج موسی افروزه پور از […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی پیامی درگذشت زنده یادحاج موسی افروزه پور، پدر شهید والامقام هژیرافروزه پور را تسلیت گفت.

 

انالله و انا الیه راجعون

 

درگذشت غم انگیز زنده یادحاج موسی افروزه پور پدر شهید والامقام هژیرافروزه پور موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

زنده یاد حاج موسی افروزه پور از جمله پدران عزت مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهر حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و در طول سال های پس از شهادت فرزند دلبندش نیز با صبوری، مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا همت گمارد.

 

قطعآ مردم ولایتمدار و قدرشناس شهرستانهای کهگیلویه وچرام با احترام به جایگاه و اعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج موسی افروزه پور مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار و از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهید افروزه پوردریغ نخواهند کرد، اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و بیت شریف شهید والامقام افروزه پور و ایل سترگ طاس احمدی از خداوند سبحان علو درجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر وشکیبایی آرزومندم.

سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت