پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1401 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 124004

خطیب جمعه چرام:غرب برای تسلط بر منابع دنیا به دنبال ترویج فساد وفحشا در بین جوامع است

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام در خطبه های این هفته چرام گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه با ایشان فرمودند: زمینه های(حجاب) خیلی باید متین برخورد کرد، متین و منطقی، دور از احساسات بی‌مورد، حالا احساسات چیز خوبی است، چیز بدی نیست اما جا دارد […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام در خطبه های این هفته چرام گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه با ایشان فرمودند: زمینه های(حجاب) خیلی باید متین برخورد کرد، متین و منطقی، دور از احساسات بی‌مورد، حالا احساسات چیز خوبی است، چیز بدی نیست اما جا دارد اعمال احساسات. بالاخره شما در این جور موارد آن منطق استعماری غربی را که آتش‌بیار معرکه است و دست او مشغول کار است او را افشا کنید، آن را افشا کنید، آن را برای مردم تبیین کنید با دلایل روشن و خب حالا غربی‌ها هم در سطوح رسانه‌های بزرگی دولتی شأن، هم این پادوهای حقیرشان کارهایی میکنند، عیبی ندارد شما با اینها روبرو نشوید، با اینها مواجه نشوید. این توصیه‌ی کلی است.

 

وی افزود: طبق آماری که نقل شده است آمریکا که نماد سبک زندگی غربی است در جمع ۱۰کشور ناامن برای زنان و ۲۰کشور خطرناک برای زنان قرار دارد.

 

افشار اظهار داشت: غربی که مدعی حقوق زنان است، همواره خود بیشترین خیانت، جنایت و سواستفاده ابزاری، جنسی را از زنان داشته، زن در سبک زندگی غربی چیزی جز عروسک جنسی نیست.

 

خطیب جمعه چرام بیان نمود: غرب که همواره به بهانه دفاع و حمایت از حقوق زنان در حال اشاعه فحشا و ولنگاری خانواده بوده خود موجب بیشترین احساس ناامنی در بین زنان در جامعه خود گردیده است.

 

وی افزود: غرب بخاطر خیانت به زن و دور نگه داشتن زن از کمالات اخلاقی باید پاسخگو باشد.ولنگاری اخلاقی و سوق دادن زنان به این سمت ،کار غرب برای دور نگه داشتن جامعه، از اخلاق و معنویت است.

 

 

افشار اظهار داشت: هر جامعه ای که به رستگاری رسید که زنان پاکدامن داشته است.زن نیمی از جامعه نیست بلکه تمام جامعه است چون تربیت دهنده و پرورش دهنده مردان نیز هستند .به همین خاطر غرب به جهت تسلط بر منابع دنیا به دنبال ترویج فساد وفحشا در بین جوامع است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت