پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 124756

حمایت از استاندار جهادی وظیفه اخلاقی رسانه ها است

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  صدای جنوب  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آئین بزرگداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی و جمعی از خبرنگاران برگزار شد با تسلیت ایام محرم و تبریک روز خبرنگار گفت: حضرت زینب بزرگترین تبیین کننده […]

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی  صدای جنوب  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آئین بزرگداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی و جمعی از خبرنگاران برگزار شد با تسلیت ایام محرم و تبریک روز خبرنگار گفت: حضرت زینب بزرگترین تبیین کننده کربلا بود و اگر ایشان نبودند کربلا در کربلا می ماند.

امین درخشان با اشاره به اینکه خبرنگاری امانتی است که با قلمی که نزد انهاست با قلم فرسایی به جامعه خدمت می کند.
وی گفت : نقش و جایگاه رسانه ممتاز بوده و با فراهم کردن مشارکت عمومی به جامعه امید می دهد.
مدیر کل ارشاد استان با اشاره به تعداد رسانه های استان گفت:  کیفیت تولید خبر در نرم بالای قرار دارد و برای تقویت بیشتر در آینده نزدیک دوره های خبرنگاری برگزار می شود.
درخشان ابراز داشت: رشد قارچ گونه ای در نظام مند سازی رسانه ها در استان وجود داشته که این موضوع با ساماندهی و ایجاد ساختارها تلاش می شود اصلاح شود.
وی گفت : ساماندهی و پالاش حوزه رسانه در استان به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد.
درخشان با اشاره به اینکه رسانه ها یاور اصلی دولت در بحران ها و سایر حوزه ها هستند و با فهم و شعور سیاسی پای کار هستند.
وی گفت: بدنبال مانع تراشی و محدود کردن رسانه ها نیستیم اما نقد منصفانه از قوانین مطبوعات بوده و بدون شک گره گشای مشکلات است.
مدیر کل ارشاد استان با اظهار به اینکه تیم دولت در استان بدنبال حمایت از رسانه ها است گفت : حمایت از استاندار بومی ، جهادی و پای کار وظیفه اخلاقی ما است.
وی از ورود اعضای صندوق هنر به استان خبر داد و گفت: جشنوراره رسانه ای استان برای تقویت حوزه رسانه در نیمه دوم سال برگزار می شود .
درخشان از استاندار خواست تا به امر حمایت از رسانه ها توجه و خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری برسد.
مدیر کل ارشاد استان به بحث مسکن خبرنگاران ورود کرد و از استاندار خواست تا خبرنگاران استان با رایزنی با وزارت راه و شهر سازی در طرح مسکن ملی به این قشر نگاه ویژه ای شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت