پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مرداد 1401 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 124782

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

خدمات نظام در منطقه دشمن زیاری چشمگیر است/خسارت سیل زدگان پرداخت می شود

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع کشاورزان دشمن‌زیاری، خدمات نظام در این منطقه را قابل قدردانی دانست و گفت: در یک قلم فقط جهاد کشاورزی دوبار سراب‌های این منطقه را ترمیم کرد.

صدای جنوبد

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع کشاورزان دشمن‌زیاری، خدمات نظام در این منطقه را قابل قدردانی دانست و گفت: در یک قلم فقط جهاد کشاورزی دوبار سراب‌های این منطقه را ترمیم کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد موحد و سید علی معتمدی‌پور در جمع کشاورزان خسارت دیده از سیل حاضر شدند و مشکلات و خواسته‌های آنان را از نزدیک مشاهده کردند.

 

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار و بعد از سرکشی از سراب‌ها و کانال‌های کشاورزی در جمع مردم گفت: آنچه من دیدم این است که جهاد کشاورزی در این منطقه کار کرده است و در همین دو سال اخیر بیش از سه میلیارد در حوزه پمپاژ‌های منطقه دشمن‌زیاری هزینه کرده و دو بار هم سراب‌ها را ترمیم کرده اما سیل دوم آنها را مجدد تخریب کرد.

 

موحد همچنین در بازدید از مزارع برنج منطقه سیاه‌گل و اشاره به کلیپی که فردی از نماینده تقاضای کمک می‌کند و می‌گوید مزرعه‌اش خشک شده، تصریح کرد: حقیقتا نوسانات برق مشکلاتی را برای پمپاژهای کشاورزی به وجود آورده و من از مدیر برق می‌خواهم که با تقویت این خط، برق منطقه پایدار و افت ولتاژ حل شود.

 

موحد با انتقاد از افرادی که در حضور مقامات یا در کلیپ‌ها و فضای مجازی فقط منفی‌ها را می‌بینند و سیاه‌نمایی می‌کنند، تصریح کرد: مدیر ارشد جهاد کشاورزی پای کار است و در دو جبهه در کنار کشاورزان بوده، یکی در موضوع سیلاب‌هاست که جهاد حتی در برخی مناطق ۲ و سه بار سراب‌ها را ترمیم و کانال‌ها را لایه‌روبی کرده و یکی هم در مرحله جبران خسارت‌هاست که براوردها انجام شده و با تزریق اعتبارات، بخشی از خسارات پرداخت می‌شود.

 

نماینده مردم در مجلس همچنین گفت: طبق گزارش رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مقداری لوله هم تامین شده که هر جا لازم باشد به کار گرفته می‌شوند تا مزارع کشاورزی آسیب نبینند.

 

گفتنی است در این دیدار، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، پمپاژ منطقه سیاه‌گل و دم‌اشکفت راه‌اندازی و آب وارد مزارع برنج منطقه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت