پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1401 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 125650

بازگشت تیم ملی نوجوانان هندبال به کشور/حضور «موحد» در فرودگاه برای استقبال از چهره های ماندگار ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد

سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده به همراه دکتر پاکدل ریاست فدراسیون هندبال از تیم ملی نوجوانان کشورمان در فرودگاه امام خمینی استقبال کرد.

سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده به همراه دکتر پاکدل ریاست فدراسیون هندبال از تیم ملی نوجوانان کشورمان در فرودگاه امام خمینی استقبال کرد.

موحد در جمع ملی پوشان دهدشتی و پارسایی سرپرست تیم ملی نوجوانان بیان داشت: قطعا بر خود وظیفه می دانیم هر جا که لازم باشد برای ارتقای شما و برای اینکه این افتخار آفرینی ها برای ملت ایران تداوم داشته باشد کوتاهی نکنیم و گام برداریم و جز تکالیف خودمان می دانیم .

 

وی گفت: افتخار می کنم به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می کنم و شما را چهره های ماندگار ورزش استان و حوزه انتخابیه می دانم.

 

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استعداد های هندبال شهرستان بی نظیر هستند و امیدوارم این موفقیت ها در کنار کسب علم نیز ادامه دار باشد.

 

سید محمد موحد با اشاره نائب قهرمانی تیم ملی و صعود مقتدرانه به جام جهانی پس از ۱۶ سال گفت: این مهم با تلاش و کوشش همه بازیکنان و اعضای تیم تحقق یافته است.

 

موحد بیان داشت: جا دارد از آقای دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و مهندس پارسایی بخاطر کشف این استعدادهای ورزشی بصورت ویژه تشکر کنم.

 

نهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در کشور بحرین برگزار شد و تیم ملی ایران موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت