پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1401 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 125744

کشف ۳۵۰ دستگاه رمزارز غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  صدای جنوب جمال معتمدی زاده  با بیان اینکه بیشترین کشفیات رمز ارز‌های غیرمجاز در شهرستان بویراحمد بوده است گفت: پرونده متخلفان با مشارکت پلیس اقتصادی در تعزیرات حکومتی بررسی و جریمه‌ها صادر می‌شود. وی توان مصرفی هر دستگاه رمز ارز غیر مجاز را ۲ و ۱۵ دهم کیلو وات عنوان کرد و افزود: بخشی […]

به گزارش  صدای جنوب جمال معتمدی زاده  با بیان اینکه بیشترین کشفیات رمز ارز‌های غیرمجاز در شهرستان بویراحمد بوده است گفت: پرونده متخلفان با مشارکت پلیس اقتصادی در تعزیرات حکومتی بررسی و جریمه‌ها صادر می‌شود.
وی توان مصرفی هر دستگاه رمز ارز غیر مجاز را ۲ و ۱۵ دهم کیلو وات عنوان کرد و افزود: بخشی از کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز رمزارز با گزارش مردمی و با حضور عوامل انتظامی، امنیتی، قضائی و پلیس امنیت اقتصادی بوده است.
معتمدی زاده نقش مردم در کشف این دستگاه‌های غیر مجاز و پرمصرف برق را موثر دانست و از همه مشترکان برق خواست هرگونه مورد مشکوک را به شماره ۱۲۱، ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع و تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.
معتمدی زاده با اشاره به اینکه استفاده غیرقانونی از برق برای رمز ارز‌های غیرمجاز ، بسترساز نوسان درشبکه‌های برق است گفت: استفاده غیرمجاز از این دستگاه علاوه بر آسیب به لوازم برقی مشترکان، نقش موثری در خاموشی‌ها مقطعی و ناپایداری برق دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: با هدف کاهش پیک بار شبکه، جلوگیری از خاموشی برق سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، گروههای مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق در یاسوج و دیگر مناطق را رصد می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت