پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 شهریور 1401 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 125876

اجرای طرح تهاتر دام با نهاده‌های دامی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس جهاد کشاورزی این استان با بیان اینکه تا کنون ۲ میلیارد تومان دام از دامداران خریداری شد گفت: حمایت از تولیدکنندگان در بخش کشاورزی و پاسخ به مطالبه این قشر از جامعه به عنوان سربازان عرصه تولید و امنیت غذایی از اولویت‌های دولت و وزارت جهادکشاورزی است. معتمدی افزود:با […]

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس جهاد کشاورزی این استان با بیان اینکه تا کنون ۲ میلیارد تومان دام از دامداران خریداری شد گفت: حمایت از تولیدکنندگان در بخش کشاورزی و پاسخ به مطالبه این قشر از جامعه به عنوان سربازان عرصه تولید و امنیت غذایی از اولویت‌های دولت و وزارت جهادکشاورزی است.
معتمدی افزود:با توجه به افزایش نهاد‌های دامی معضلاتی برای دامداران ایجاد شد و وضعیت بازار به نحوی است که برای برقراری تعادل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی وارد عمل شد.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات دامداران با تاخیر پرداخت شد اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل بخشی از باقیمانده این بدهی را جهاد کشاورزی به صورت تهاتر بین بها دام و نهاد‌های دامی به تولیدکنندگان پرداخت می کند.
معتمدی گفت:انتخاب با خود تولیدکنندگان است بدین صورت که بها به صورت کامل یک جا پرداخت شود و یا به صورت تهاتر دام‌های پروار از تولیدکنندگان خریداری می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت