پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مهر 1401 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 126696

دیدار مدیر هتل المپیک باقری و معاونین با فرمانده نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا

مدیر هتل المپیک باقری به همراهی معاونین به‌مناسبت هفته فراجا با سردار «مصطفایی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر هتل المپیک باقری به همراه معاونین این مجتمع  به دفتر فرماندهی انتظامی استان رفته بود در دیدار با سردار مصطفایی از تلاش بی وقفه و شبانه روزی نیروی انتظامی در سال‌های اخیر  قدردانی کرد.

حاج توکل ازادی مدیر این مجتمع  در این دیدارصمیمانه   با تبریک هفته فراجا و ابراز خشنودی  به فرماندهی  و پرسنل انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان به‌ویژه شهیدان والامقام فراجا اظهار داشت: پلیس در خط مقدم مبارزه برای ایجاد نظم و امنیت و نیز حفاظت و حراست از مرزهای میهن اسلامی قرار دارد و ایثارگری‌های این نیرو بر کسی پوشیده نیست.

وی امنیت کنونی جامعه را مدیون و مرحون فداکاری و ایثارگری پلیس دانسته  واظهار  داشت ا مروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است. 

همچنین در این دیدار سردار مصطفایی، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن خیرمقدم  و تشکر بابت حضور مدیر مجتمع هتل المپیک  و معاونین  گفت« امروز نیروی انتظامی  به دنبال فرهنگ سازی در حوزه های محتلف است: وآمادگی کامل داریم تا برای توسعه استان بخصوص توسعه گردشگری و صیانت از آثار تاریخی گام برداریم.

مصطفایی با بیان اینکه هتل المپیک  باقری  با برند ملی  هم گردشگران داخلی و خارجی  زیادی را به سوی خود جلب می‌کنند خوشبختانه در این مجتمع گردشگری ، امنیت بالا و بدون از حاشیه  آرامش خیال  برقرار است 

وی اضافه کرد: تامین امنیت گردشگران داخلی  و خارجی را جز وظیفه ذاتی  نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت  هرگونه سرمایگذاری  و طرح  در حوزه گردشگری  را با متقاضیان در راستای ایجاد امنیت  و اسایش  فراهم میکنیم با اینکه هم اکنون پایدارترین ضریب امنیتی را  در این استان داریم 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت