پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 مهر 1401 ساعت 08:07:: شناسه خبر: 126703

برخی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در اجرای بخشنامه های بانک مرکزی تعلل دارند

مدیرکل دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی بانک های استان بخشنامه هایی که از بانک مرکزی صادر می شود را بخوبی اجرا نکرده و در اجرای آن تعلل دارند.

عیسی شهامت  شامگاه چهارشنبه در نشست ایجاد تعاونی شرکت توسعه عمران شهری در بویراحمد اظهار داشت: برای توسعه بخش تعاونی ها نیاز است بانک های استان پای کار آورده شوند و خط اعتباری ویژه ای برای استان محرومی در حوزه تعاونی ها همچون کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شود.

شهامت ابراز داشت: مردم این استان غیور و سلحشورند اما  به لحاظ معیشتی نیازمند حمایت دولت هستند.

وی تاکید کرد: در گذشته کارهای خوبی در خصوص گسترش تعاونی ها انجام گرفته اما کافی نبوده و استان کهگیلویه و بویراحمد در این بخش مظلوم واقع شده است.

مدیرکل دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان تعاونی ها بیشتر خانوادگی هستند و کمتر به سمت و سوی هم افزایی عموم برای تشکیل تعاونی گام برداشته شده است.

وی افزود: نیاز است تعاونی های مرتبط در این استان باتوجه به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.

شهامت بیان کرد: تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهری در بویراحمد نیاز به حمایت دارد و باید در مراحل اداری اجرای آن تسهیل گری شود.

مدیرکل دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این شرکت عام المنفعه خواهد بود و از آن حمایت خواهیم کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت