پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آبان 1401 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 126908

۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان زاگرس یاسوج در نظر گرفته شد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکصدمیلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس یاسوج در نظر گرفته شده است .

احسان عسکری روز  دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه متولیان این بیمارستان برای دریافت ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات یاد شده به بانک معرفی شده اند، اظهار داشت: ساخت بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس یاسوج بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

 

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بوی احمد پیش بینی کرد که با خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز  تا پایان اسفندماه بیمارستان ۸۵ تختخوابی زاگرس به بهره برداری برسد.

بیمارستان خصوصی ۸۵ تختخوابی زاگرس آبان ماه سال ۹۲ کلنگ زنی شد و قرار بود حداکثر تا سه سال به بهره برداری برسد.

این بیمارستان در چهار طبقه دارای بخشهای مختلف از جمله ICU ، داخلی، اطفال، زنان،CCU ، جراحی و اورژانس است و با امکانات و تجهیزات پیشرفته ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

براساس رویکرد  دولت سیزدهم، اتمام پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان ها جزو اولویت های اساسی و برنامه های راهبردی مسوولان و متولیان امور اجرایی و عمرانی در استان قرار گرفته اند و لذا طرح های راکد عمرانی در حوزه درمان در این استان تعیین تکلیف شده اند که تکمیل این طرحها از  اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت