پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آبان 1401 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 127008

پیام تسلیت مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان در پی شهادت «دکتر سید فرید الدین معصومی» مدیر عامل هلدینگ غدیر در حمله تروریستی شاهچراغ

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان در پی شهادت دکتر سید فرید الدین معصومی مدیر عامل هلدینگ غدیر در حمله تروریستی شاهچراغ پیام تسلیتی صادر کرد.

صدای جنوب:

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان در پی شهادت دکتر سید فرید الدین معصومی مدیر عامل هلدینگ غدیر در حمله تروریستی شاهچراغ پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حادثه ناجوانمردانه تروریستی به زائران و نمازگزاران در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ ثابت کرد دشمنان کشور و ملت از هیچ اقدامی غیرانسانی و وحشیانه‌ای برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنند.

⚫خبر شهادت سرباز مخلص و با اخلاق جبهه صنعت و تکنولوژی برق دکتر سید فرید الدین معصومی در این حمله تروریستی موجب ناراحتی و تالم خاطر مردم شریف ایران و همکاران ایشان شده است.

دکتر معصومی از مدیران جوان و نخبه بود که با عزم و همت جهادی خود خدمات شایسته‌ای و بی بدیلی در حوزه انرژی و صنعت برق از خود به جا گذاشته است و مزدی جز شهادت برازنده خدمات و تلاش های این مدیر جهادی نبود.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده های داغدارحادثه تروریستی شاهچراغ و نیز شهادت دکتر معصومی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین خانواده عزیز و بزرگوار دکتر معصومی و عموم همکاران، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز و دیگر شهدای گرانقدر این حادثه تلخ، علو درجات با شهدای کربلا را از خداوند متعال مسئلت دارم.

*سید اقدام موسوی*

*مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان*

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت