پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1401 ساعت 22:08:: شناسه خبر: 127093

آیین تکریم و معارفه اعضای قدبم و جدید اتحادیه تعمیرکاران مرکز استان برگزار گردید

آیین تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره قدیم و جدید اتحادیه تعمیرات خودرو مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، در اطاق اصناف شهرستان بویراحمد برگزار گردید

در این مراسم که اعضای قدیم و جدید این اتحادیه ، معاون بازرگانی سازمان صمت استان ، رئیس اداره امور اصناف استان ، فرمانده بسیج اتاق اصناف ، اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف و کارشناسان تعمیر خودرو حضور داشتند ، ابتداء مهندس حمید جهانبین ، معاون بازرگانی سازمان صمت استان ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضرین در جلسه و خسته نباشید به اعضای قدیم هیئت مدیره و تبریک به هیئت مدیره جدید این اتحادیه گفت : بازاریان و اصناف ، از آغاز انقلاب تاکنون در همه رویدادهای سیاسی و مذهبی در صحنه بوده و هستند . از جمله در پیروزی انقلاب سال ۱۳۵۷ ، حضور در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ، کمکهای مالی و پشتیبانی به جبهه های جنگ ، و از همه مهمتر حضور پورشور اصناف و بازاریان در مناسبتها و راهپیماییها در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی .

مهندس جهانبین ادامه داد : تمام افراد جامعه با اصناف و بیش از ۴۰ در صد مردم با تعمیرکاران خودرو ارتباط مستقیم دارند و حرفه تعمیر خودرو از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که تجربه ، وجدان کاری ، اخلاق حسنه و دقت زیاد است که میتواند رضایت خدا و مشتری را جلب نماید . در نتیجه این صنف از اهمیت بالایی برخوردار است .
معاون بازرگانی اداره صمت استان ادامه داد : انتخابات سال ۱۴۰۱ اتحادیه صنف تعمیرکاران ، یکی از سالم ترین انتخابات اصناف در طی سال گذشته بود که حتی یک مورد اعتراض نسبت به روند آن نداشتیم و امیدوارم همانطور که صنوف این اتحادیه ، اعتماد و این ۵ نفر را انتخاب نمودند ، اعضای محترم هم بتوانند در این ۴ سال جواب اعتماد آنها و مردم را بدهند .
مهندس جهانبین تصریح کرد : برای اولین بار است در استان که یک تحصیل کرده مرتبط با صنف تعمیرکاران ، آنهم مهندسی مکانیک از دانشگاه معتبر ، داوطلب و به عنوان رئیس این اتحادیه معرفی میشود و این را به فال نیک میگیریم و انتظار داریم که اتحادیه ، در انتخاب کارشناسان فنی دقت نظر داشته که هم از لحاظ اخلاقی و سلامت نفس و هم از لحاظ وجدان کاری ، تخصصی برای مردم مورد اعتماد باشند .
در ادامه ، مهندس حسین کرمی رئیس اداره اصناف سازمان صمت گفت : بیشترین شکایات در حوزه اصناف ، مربوط به صنف تعمیر خودرو میباشد ، انتظار داریم اعضای محترم جدید اتحادیه تعمیرات خودرو بتوانند با دقت نظر و انتخاب کارشناسان پاک و تخصصی ، از حجم گزارشات مربوط به این صنف کاهش دهند .
و در ادامه سید اسلام توفیقی ، رئیس جدید اتحادیه تعمیرکاران خودرو ضمن عرض خسته نباشید به اعضای قدیم این اتحادیه و تشکر از برگزار کنندگان آیین تکریم و معارفه این اتحادیه گفت : انشاءاله جهت انجام وظایف قانونی محوله در حوزه صنف تعمیرکاران ، خودم و همکارانم نهایت تلاش را خواهیم نمود .

وی خاطرنشان کرد: قطعات کم کیفیت  و بی کیفیت بزرگترین مشکل  صنف تعمیرکاران  خودرو میباشد

رئیس جدید اتحادیه تعمیرکاران خودرو مرکز استان  اضافه کرد  : به مراجعه کنندگان  واحدهای صنفی  تعمیرگاهی   خودرو توصیه کرد حتما جواز  کسب و  نرخ نامه را  در معرض دید مشتریان باشد 

سید اسلام توفیقی  ادامه داد: مردم به واحدهای  غیر مجاز  که جواز کسب ندارند  مراجعه  نکنند زیرا از انجایی  که  نظارتی  بروی عملکرد این واحدها  وجود ندارد  و مراجعه کنندگان از جانب واحدهای  غیر مجاز  دچار ضرر زیان خواهند شد

سید اسلام توفیقی  دارای  مهندسی میکانیک و سوابقی کاری ۱۵سال  در شرکتهای ایران خودرو  به عنوان کارشناس تعمیرات را در کارنامه خود دارد
و در پایان ، اعتبارنامه و احکام اعضای جدید اتحادیه فوق ٌ توسط مهندس جهانبین و مهندس حسین کرمی به آنها اعطاء گردید . از طرف اعضای جدید این اتحادیه ، لوح سپاس به ۵ عضو قدیمی اتحادیه هدیه گردید .

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت