پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1401 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 127826

اجرای ۲۵۰ برنامه ، ویژه هفته بسیج درکهگیلویه‌ و بویراحمد

بگفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان، آبرسانی به ۲۰ روستا و توزیع دو هزار و ۵۰۰ پنل خورشیدی از مهمترین این برنامه هاست.

به گزارش  صدای جنوب  سعید برومندزاده در جمع خبرنگاران گفت: برپایی کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متعدد جهت توانمندسازی اقشار مختلف، توزیع ۷ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند استان، اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار و محروم ، برپایی میز خدمت، برگزاری یادواره‌های شهدا در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و شهرها و بخش‌ها، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

برومند زاده با اشاره به در دستور کار بودن آبرسانی به ۱۸۴ روستا از سوی بسیج سازندگی استان تصریح کرد: طی هفته بسیج امسال آبرسانی به ۲۰ روستا افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۲۵۰۰ پنل خورشیدی را هم جهت تولید برق با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد که برق تولیدی خریداری می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در هفته بسیج امسال اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه عمرانی و بهداشتی برگزار خواهد شد.

برومند زاده برگزاری میز خدمت، برگزاری یادواره های شهدا در حوزه ها، پایگاه‌ها و شهرها و بخشها، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله پیاده رو ی و کوهپیمایی، نشست های تخصصی و سرودهای پاتوقی. ا از دیگر برنامه های هفته بسیج میباشد

وی با اشاره به جنگ ترکیبی حساب شده و برنامه ریزی دشمن تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد اخبار وقایع اخیر کشور توسط رسانه های فارسی زبان بیگانه پایه و اساس کذب داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخشی از جامعه مه ما جوانان و نوجوانان هستند ناخواسته مورد هجمه دشمن در این جنگ قرار گرفتند.

، برومند زاده تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات به این مسایل ورود کنند و با آفند در مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، مکر و حیله دشمنان را خنثی کنند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت