پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آذر 1401 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 128685

آغاز مسابقات فوتسال کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها/ تاکید استاندار بر اجرای برنامه‌های با نشاط

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های شاد و بانشاط در جامعه تاکید کرد.

سید علی احمدزاده در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان استانداری و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج گفت: برگزاری این دوره از مسابقات برای ترویج روحیه ورزشکاری و توجه به سلامت کارکنان، کار ارزشمندی است و از بانیان قدردانی می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان استانداری و فرمانداری با استقبال خوبی مواجه شده که می‌طلبد متولیان توجه بیشتری به ورزش در ادارات داشته باشند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌های شاد و مسرت بخش در جامعه تاکید کرد و گفت: از برنامه‌هایی که شادی و نشاط در جامعه به دنبال داشته باشد حمایت می‌کنم.

وی بیان کرد: ورزش کارکنان ادارات در فضای همراه با برادری و صمیمیت برگزار شود و متولیان به ورزش در میان کارکنان ادارات بیشتر توجه کنند.

در ادامه رئیس کمیته برگزاری این دوره از مسابقات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های فوتسال کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه برای حضور در مسابقات فوتسال درون سازمانی جام پرچم به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

سید عین‌الله درخشان اظهار داشت: قرعه کشی این سری از مسابقات انجام شده و کارکنان در قالب دو گروه ۵ و ۶ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابع در قالب ۱۱ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت