پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آذر 1401 ساعت 09:09:: شناسه خبر: 128986

نداشتن نظارت بر فضای مجازی، بنیاد خانواده را متلاشی می کند

آیت اله حسینی: فضای مجازی آنقدر بر رفتار، اخلاق و ارتباطات تاثیر گذاشته است که این وضعیت متناسب با آرمان‌های نظام اسلامی نیست.

به گزارش  صدای جنوب ، امام جمعه یاسوج در همایش آسیب‌های اجتماعی نوپدید در سالن شهید ایزدپناه این شهر، با اشاره به اینکه امروزه تمام زندگی ما تحت تاثیر فضای مجاز قرار گرفته است، گفت: اگر متولیان با برنامه ریزی مناسب نتوانند مدیریت فضای مجازی را به دست بگیرند مطمعنا این فضای مخرب بنیاد خانواده را متلاشی می‌کند که نمونه آن افزایش آمار طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی در کشور است.
آیت اله سیدنصیر حسینی خواستار توجه بیشتر و افزایش سرمایه گذاری بر فرهنگ شد و افزود: متاسفانه به اندازه‌ای که به حوزه عمرانی و ساخت وساز توجه صورت می‌گیرد، در حوزه فرهنگ توجهی نمی‌شود.
وی آسیب‌های فضای مجازی را از دغدغه‌های اصلی جامعه عنوان کرد و ادامه داد: اینترنت مثل یک شمشیر دولبه است که با مدیرت مناسب می‌تواند از ظرفیت مثبت آن به خوبی استفاده کرد.
سردار فرمانده سپاه فتح هم به تاثیرات مخرب ماهواره اشاره کرد و گفت: برنامه‌های سیاسی و اجتماعی که این روز‌ها از ماهوار‌ها پخش می‌شود هدفند هستند که نتیجه آن تخریب و بی اعتمادی چیز دیگری در جامعه نیست.
حسینی نیک رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هم در این همایش افزود: ۱۱۹ مقاله توسط دانشجویان در رابطه با آسیب‌های اجتماعی به این همایش ارائه شده است که از این تعداد، ۱۰ مقاله برتر معرفی و از آن‌ها تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت