پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1401 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 129159

زیر پوست شهر یاسوج چه گذرد؟ / از فضله موش تا مواد فاسد در شیرینی‌فروشی‌های سطح شهر / ۱۰ واحد پلمپ شد!

فضله موش، مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته، استفاده از مواد بی‌کیفیت و درجه دو و استفاده چندباره از برخی مواد و همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله مواردی بود که در این بازدیدها در شیرینی‌‎فروشی‌های سطح شهر یاسوج مشاهده شد

به گزارش صدای جنوب رئیس مرکز بهداشت بویراحمد به همراه جمعی از مسئولین این مرکز به مناسبت شب یلدا از برخی از شیرینی‌فروشی‌ها و آجیل‌فروشی‌های سطح شهر یاسوج بازدید به عمل آوردند.
بهنام نیازی _رئیس مرکز بهداشت بویراحمد_ در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: در بازدیدی که از آجیل و شیرینی‌فروشی‌های سطح شهر یاسوج داشتیم، تخلفات متعددی مشاهده شد.
وی در ادامه اظهار داشت: وجود فضله موش، مواد فاسد و مانده، استفاده از مواد بی‌کیفیت و درجه دو، و استفاده چندباره از برخی مواد و همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله مواردی بود که در این بازدیدها در شیرینی‌‎فروشی‌های سطح شهر یاسوج مشاهده شد.
نیازی تصریح کرد: در همین رابطه بیش از ۱۰ شیرینی فروشی پلمپ و به دادستانی ارجاع شد و اشد مجازات نیز در انتظار این واحدهای متخلف خواهد بود.
در دوره‌های گذشته نیز چنین تخلفاتی در این صنف‌ها دیده و گزارش شده است. سازمان صنعت و معدن که وظیفه نظارت بر بازار را دارد به دلیل سوءمدیریت‌های موجود در این سازمان، مشاهده چنین مواردی چندان دور از انتظار نیست. از تعزیرات نیز انتظار می‌رود نظارت‌ها را دوچندان کرده تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

 

 

 

 

 

نظرات

  1. لر گفت:

    سلام ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت
    انصافا نام و نشان و آدرس دقیق فروشگاههای متخلف رادر دید عموم مردم بذارید چون دارن با جان و مال مردم بازی میکنند

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت