پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1401 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 129358

اعلام آمادگی بنیاد تعاون سپاه برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این بنیاد هر کاری که با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران لازم باشد انجام می‌دهد.

به گزارش  صدای جنوب  سردار خرمدل در نشست شورای اداری جهاد کشاورزی این استان با اشاره به اینکه مکاتبات زائد اداری ، کمر تولیدکنندگان را شکسته و مردم ، کشاورزان و تولیدکنندگان را خسته کرده است گفت: بخش کشاورزی به عنوان یک بخش مولد و اشتغال‌زا باید در دوره جدید از بند این پیچیدگی‌های اداری رها شود.
وی با اشاره به اینکه با این کار‌های خوبی که در جهاد کشاورزی استان شروع شده و من رصد کرده‌ام ادامه داد: اگر رئیس جهاد کشاورزی استان بتواند این پیچیدگی های اداری را در بخش تحت مدیریت خودش کاهش دهد و بشکند باید به او مدال داد، زیرا عمده مخاطبان این سازمان افراد عشایری و روستایی هستند که باید حمایت شوند.
فرمانده سپاه فتح یادآور شد: این استان شرایط کار کردن برای مردم را دارد، اما یک مشکل جدی در بدنه اداری همه سازمان‌ها وجود دارد که آن هم کاغذبازی و روند طولانی و پیچیده مجوز‌ها و تقاضا‌ها است.
رئیس جهاد کشاورزی این استان هم برنامه های این سازمان را برای رسیدن به رشد اقتصادی ۹.۷ درصد تشریح کرد و گفت: برای تحقق این هدف مهم ، ساعت‌ها کار کارشناسی شده که برای اجرای آن حمایت فرمانده سپاه و استاندار این استان را نیاز داریم.
علی معتمدی پور ، افتتاح سردخانه ۳ و نیم هزار تن و آغاز ساخت سردخانه ۶ و نیم هزار تن ، توسعه بیش از ۱۳۰ هکتار زیرساخت گلخانه‌ای ، ایجاد مجتمع‌های تولیدی در دام، شیلات و گلخانه، ساخت اولین گلخانه بلوبری، آبی شدن هزاران هکتار زمین دیم، ایجاد زنجیره کامل تولید مرغ در دشت لیشتر گچساران، ایجاد اولین کارخانه خوراک آبزیان، کسب رتبه نخست استان در طرح ملی کشت قراردادی گندم و طرح جهش تولید در دیم‌زار‌ها را از جمله فعالیت‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت