پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1401 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 129423

همه جاده های اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بارش به صورت برف گزارش شده است.

به گزارش  صدای جنوب  عابد محمدی افزود: مجموعه راهداری با برنامه ریزی و استقرار در مناطق برفگیر و گشت زنی، تا این لحظه اجازه انسداد جاده های اصلی و فرعی را نداده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به بارش برف و باران از دیشب تاکنون در جاده‌های این استان، بیان کرد: راهداران با برف روبی و نمک پاشی در حال تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.
وی در خصوص راه‌های روستایی استان ادامه داد: پس از اتمام بارش‌ها نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی برف گیر استان اقدام می‌کنیم.
محمدی از مردم درخواست کرد، در صورت تصمیم برای مسافرت، همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۴۱ نیز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف تاکنون در یاسوج به اقلید در محدوده دهستان کاکان از توابع شهرستان بویراحمد بوده است، گفت: میزان برف در جاده‌های مواصلاتی یاسوج به شیراز ۳۰ سانتیمتر، یاسوج به بابامیدان ۳۰ سانتیمتر، یاسوج- سپدار به چرام ۳۰ سانتیمتر تا کنون گزارش شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بارش برف در جاده‌های موصلاتی این استان تاکنون بین ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت