پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1401 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 129530

مردم در ۹ دی ۸۸ مسئولان را بیدار و فتنه گران را سرکوب کردند

سخنران بزرگداشت ۹ دی در گچساران خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ مردم حق و باطل را تشخیص دادند و با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند تا راه حق را روشن سازند.

صدای جنوب؛

حجت الاسلام مظاهری در بزرگداشت ۹ دی در این شهرستان اظهار کرد: حراست از ارزش‌های انقلاب اولویت مهم در تحقق جهاد تبیین است و حماسه ۹ دی سند پرافتخار ولایت‌مداری و بصیرت مردم است.
وی بیان کرد: مردم در حماسه ماندگار ۹ دی سال ۸۸ برای حفاظت از نظام مقدس، آرمان های آن و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به میدان امدند.
نماینده ولی فقیه در هوا و فضا سپاه استان فارس تصریح کرد: انتخابات سال ۸۸ برای عده‌ای بهانه شد تا خون تعدادی از افراد بر زمین ریخته شود اما مردم متدین و انقلابی ساکت نماندند و برای حفظ نظام و مقدسات وارد میدان شدند.
حجت الاسلام مظاهری عنوان کرد: مردم در ۹ دی ۸۸ مسئولان را بیدار و فتنه گران را سرکوب کردند.
وی افزود: سران فتنه در سال ۸۸ به برکت مردم در انتخابات شرکت کرده بودند و قصد زیر پا گذاشتن قانون و محکوم کردن انتخابات را داشتند که مردم سیلی محکمی به آنها زدند.
سخنران بزرگداشت ۹ دی در گچساران خاطرنشان کرد: در فتنه سال ۸۸ مردم حق و باطل را تشخیص دادند و با بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند تا راه حق را روشن سازند.
وی با اشاره به اینکه مردم در ۹ دی وفاداری خود را به اسلام و دفاع از ولایت و رهبری نشان دادند گفت:از اول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون فتنه ها و دسیسه های متعددی از جمله فتنه۸۸ که با طراحی دشمنان در ایران اسلامی رخ داد که به فضل الهی و با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حضور بموقع مردم خنثی شد.
حجت الاسلام مظاهری ادامه داد: یکی ازمولفه های مهم فتنه۸۸ همسویی منحرفان داخلی با محافل بیگانه بود، در این ماجرا عده ای نادانسته در این مسیر قرارگرفته ولی برخی آشوبگر و فرصت طلب هم به این جمع پیوستند.
حجت الاسلام مظاهری اضافه کرد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها به موفقیت و پیشرفت های چشمگیری دست یافته است،دشمنان ایران اسلامی این را بخوبی می دانند که ملت سلحشور و ولایتمدار بهترین پشتوانه نظام هستند و تا آخرین قطره خونشان از انقلاب ورهبرعزیزشان حمایت می کنند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ابرقدرتی آمریکا را از او گرفته و به همین دلیل آمریکا ناراحت است، چون می‌بیند عراق از دستش رفته و مردم عراق، سوریه، یمن بیدار شدند و در حال حاضر نیز مردم عربستان بیدار بوده و شیخ های عرب نیز با آنها می گویند ما شما را لکه ننگ خود می دانیم. وی گفت:جمهوری اسلامی پهپاد و تجهیزات نظامی خودش را با تکیه بر علم و فناوری داخلی کامل کرده اما هنوز بعضی از کشورها توسط آمریکا دوشیده می شود و آنها را ناامید می کند آنها با ناامیدی آمریکا را کنار زده و سردرگم شدند. وی افزود: کشوری که وابسته به قدرت دیگری باشد ذلیل و خوار است، آمریکا به دنبال گرفتن ایران قلب خاورمیانه می باشد، ولی تاکنون تمام تلاش های کورکورانه و نقشه های او نقش بر آب شده است.
حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: شهدا و سردار سلیمانی از ایران اسلامی با خون خود و ایثار دفاع کردند و حماسه آفریدند، پیام ۹ دی ما به فتنه‌گران که میخواهند نوکری اجنبی ها و دشمنان ایران را بکنند این است که بدانند با همت والای فرزندان ایران اسلامی و سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی، ایران عقبه آنها در دموکرات کومله را زده است و هیچ حرکتی هم نتوانستند انجام دهند.
وی گفت: زیرا عقبه آنها توسط این فرزندان جان بر کف در هم پیچیده شد باید در آموزش و پرورش بر روی تربیت نسل سلیمانی های جوان خوب کار کرد آموزش و پرورش بیدار و غنی شود تا تاثیرات آن نیز در دانشگاه ها دیده شود.

منبع،فارس

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت