پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1401 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 129823

۱۱۵ طرح ورزشی نیمه تمام ورزشی در استان

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل این تعداد طرح ، ۲۷۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش صدای جنوب ، عین الله دهقان با بیان اینکه در سفر اول ریاست جمهوری به استان ، ورزش و جوانان نماینده‌ای در آن جلسه نداشت، گفت: ۴۷ میلیارد تومان از محل متمم این سفر برای ورزش استان لحاظ شد ولی هنوز ابلاغی از این محل انجام نشد.
وی با بیان اینکه طرح هتل ورزش از سال ۸۵ کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این طرح با ۵۵ درصد پیشرفت کاری راکد است و امیدواریم این طرح در سفر ریاست جمهوری با تزریق ۲٠ میلیارد تومان به بهره برداری برسد.
دهقان با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، و ابراز نگرانی از شرایط ایجاد شده برای این ورزشگاه  تاکید کرد: این ورزشگاه با ۱۳٠ ایراد به بهره برداری رسید و حدود هشت سال از افتتاح این ورزشگاه می‌گذرد و مشکلات جدیدی نیز به آن افزوده شده است.
دهقان گفت: چمن، صندلی‌ها، تأسیسات، پیست دومیدانی و چندین بخش دیگر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج از بین رفت و حدود ۳٠ میلیارد تومان برای رفع مشکلات این ورزشگاه نیاز است.
وی با اشاره به راکد بودن ورزشگاه قلعه رئیسی گفت: این ورزشگاه سال ۸۵ کلنگ زنی شد و هم اکنون با وجود پیشرفت کاری بالای ۷۵ درصد راکد و برای پرداخت مطالبات و تکمیل آن به بیش از پنج میلیارد تومان نیاز است.
دهقان بر حمایت از هیأت‌های مختلف ورزش استان تاکید کرد و اضافه کرد: ۵۱ هیئت استانی و ۴۹٠ هیئت شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که اعتبارات پاسخگوی حمایت کامل نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت