پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1401 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 130007

با هدف فرهنگ سازی، حفظ و احیای درختان جنگلی استان/

طرح بسیج سازندگی کاشت بلوط در بویراحمد اجرا شد

گروه جهادی امنیت غذایی حیدریون وزارت جهاد کشاورزی این بار همراه طبیعت در دل جنگلهای بلوط شهرستان بویراحمد طرح بسیج سازندگی کاشت بلوط رااجرانمود.

صدای جنوب:

گروه جهادی امنیت غذایی حیدریون وزارت جهاد کشاورزی این بار همراه طبیعت در دل جنگلهای بلوط شهرستان بویراحمد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، گروه امنیت غذایی حیدریون جهاد کشاورزی استان با این باور که امنیت غذایی بشر جز در سایه امنیت حیات طبیعت تحقق نمی یابد با هدایت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و هماهنگی مدیریت هماهنگی ترویج به عنوان دبیر این گروه در استان، با ترکیبی منسجم از اعضای استانی خود اعم از مسئولین و همکاران اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، بسیج جامعه مهندسین کشاورزی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد و مرکز جهاد کشاورزی سررود جنوبی با اجرای پروژه ی بذرکاری درختان بلوط منطقه تنگ کناره شهرستان بویراحمد، باز هم پویشی زنده و زیبا را به تصویر کشید.
هدف از اجرای این پروژه، فرهنگ سازی، حفظ و احیای درختان جنگلی استان و به ویژه بلوطهای ماندگار استان می باشد تا این طبیعت زیبا از ما به نسل آینده به یادگار باقی بماند. حضور میدانی مسئولین ارشد سازمان ها و نهادهای عضو در کنار سایر اعضای این اردوی جهادی چشمگیر و قابل توجه بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت