پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1401 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 130171

پایداری شبکه تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: ارتباط تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد پایدار شد.

به گزارش صدای جنوب  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در پی بارش سنگین برف و قطعی شبکه برق در بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها باعث ایجاد اختلال و قطعی  شبکه ارتباطی شد.
محمود رادمنش ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد قطعی‌های ارتباطی گزارش‌شده در سطح استان ناشی از اختلال و قطعی شبکه برق به دلایلی همچون فرسودگی شبکه برق استان، سرقت ترانس و کابل به‌ ویژه در مناطق محروم و دور افتاده و یا سخت گذر بوده است.
رادمنش افزود: قطعی شبکه برق و اتمام باتری‌های پشتیبان در بسیاری از سایت‌های ارتباطی استان به‌ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی نیز باعث خاموشی کامل شبکه ارتباطی در این مناطق شد.
 وی اضافه کرد: با اتمام بارش برف همکاران ما در حوزه ارتباطی استان از جمله شرکت مخابرات، ارتباطات سیار، ایرانسل و دیگر اپراتور‌ها تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی انجام دادند.
وی ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی پشتیبانی باتری سایت‌های ارتباطی و طولانی شدن قطعی شبکه برق در جا‌هایی که میسر بود از طریق دیزل ژنراتور برق سایت‌های ارتباطی تأمین و شبکه تلفن همراه برقرار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه درمناطق سخت گذر و روستا‌های دوردست امکان برقراری شبکه تلفن همراه از طریق دیزل وجود نداشت گفت: عمده این روستا‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی قرار داشتند که هم اکنون بخش زیادی از ارتباط این روستا‌ها به حالت پایدار بازگشته است.
رادمنش افزود: شرایط ارتباطی بیشتر مناطق کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر در وضعیت نسبتا پایداری قرار گرفته است و از طریق ستاد بحران و کارکنان شرکت برق استان پیگیر رفع اختلال شبکه برق چند نقطه روستایی هستیم و به محض رفع مشکل شبکه برق این نقاط، ارتباط نیز برقرار خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت