پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1401 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 130228

امام جمعه دهدشت:

دوقطبی سازی در کشور خطای راهبردی دشمن است/ با پیمانکاران و مدیران ضعیف محیط‌زیست نابود می‌شود

امام جمعه دهدشت توجه به رها شدن پروژه گازرسانی به روستاهای سوق، قلعه‌رئیسی و دیشموک گفت: امروز به واسطه پیمانکاران ناکاربلد و مدیران ضعیف، طبیعت و محیط‌زیست دارد از بین می‌رود، پروژه گازرسانی که باید سال‌های قبل افتتاح می‌شد اما پیمانکاران کار را رها کردند و مر

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا ‌(س) به تشریح فضلیت‌های این بانوی باعظمت پرداخت و اظهار کرد: طبق روایات اهل سنت، در بخشش و انفاق همانند فاطمه وجود نداشت.

امام جمعه دهدشت دیدارهای مهم مقام معظم رهبری را یادآور شد و با توجه به تأکیدات ایشان بر مسئله جهاد تبیین گفت: این تأکید چند باره نشان از این است که مردم و مسئولان تکلیف خود را در مسئله امر جهاد تبیین به درستی انجام نداده‌ایم.

وی با بیان این که عده‌ای به دنبال دوقطبی در کشور هستند این کار را خطای راهبردی دشمن عنوان و تصریح کرد: برخی در کشور به دنبال مرزبندی و تشکیل جبهه حق و باطل هستند و نمی‌دانند دشمن دارد این خطا را بزرگ می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که در جنگ شناختی دشمن، همه وظیفه تبیین داریم گفت: این که عده‌ای می‌گویند تریبون نداریم و جلسه برگزار نمی‌کنند حرف درستی نیست، جهاد تبیین نیاز به جلسه ندارد همین گوشی که در دست شماست از جلسات مکرر توانمندتر است.

وی هجمه دشمن علیه جمهوری اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: عظمت انقلاب اسلامی برای دشمن مهم است و هزینه می‌کند.

امام جمعه دهدشت افزود: دشمن با جمهوری اسلامی مشکل ندارد بلکه مشکل او با ایران قوی است و این مسئله در تاریخ تکرار شده است.

وی توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت شیعه را یادآور شد و با بیان این که ما جواب  بی‌ادبی دشمن را با ادبی نمی‌دهیم اظهار کرد: با استقامت و ایستادگی می‌گوییم این کار شما مانند فوت کردن به خورشید است، دولت فرانسه باید اهانت خود را پاسخ داد و دشمن بداند هر کسی در هر جایگاهی به جایگاه مرکزی ما توهین کند پاسخ او را در همین دنیا خواهیم داد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به رها شدن پروژه گازرسانی به روستاهای سوق، قلعه‌رئیسی و دیشموک گفت: امروز به واسطه پیمانکاران ناکاربلد و مدیران ضعیف، طبیعت و محیط‌زیست دارد از بین می‌رود، گازی که باید سال‌های قبل افتتاح می‌شد اما پیمانکاران کار را رها کردند و مردم جان به لب می‌گیرند و سردی را تحمل می‌کنند.

وی خواستار توجه جدی شرکت گاز استان نسبت به این مسئله شد و گفت: پیمانکار پول را گرفته سوار ماشین شاسی بلند و در خانه گرم خود نشسته و به واسطه قطع درختان توسط مردم، ریه‌های تنفسی زاگرس دارد نابود می‌شود و مردم هم چاره‌ای ندارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت