پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1401 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 130334

مراسم باشکوه جشن میلاد حضرت فاطمه‌(س) در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مراسم باشکوه جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمدبرگزار شد.

صدای جنوب:

به مناسبت زادروز دختر نبوت، فاطمه زهرا (س) و به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، مراسم بزرگداشت باشکوهی با حضور حجت الاسلام خواجه‌پور امام جمعه محترم شهرستان مارگون، نمایندگان محترم ولی فقیه در ادارات کل تابعه، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی، جمعی از همکاران و بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه در نمازخانه این سازمان برگزار گردید.

این مراسم با قرائت زیبای قرآن توسط قاری هم‌استانی و برگزاری محفل انس با قرآن آغاز شد.

درادامه مهندس امیری، بخشی از سروده های خود در مدح حضرت زهرا (س) که در مجموعه کتاب منظومه کوثر توسط خود ایشان سروده شده است را قرائت نمودند.

در ادامه‌ی مراسم، امام جمعه شهرستان مارگون ضمن تبریک این روز بزرگ به جمیع مسلمانان و جمع حاضر، نکات زیبایی از زندگی حضرت علی و فاطمه و نیز درسهایی که زنان و دختران امروز می توانند از زندگی ایشان فرا گیرند را بیان نمودند. ایشان به لزوم برگزاری ازدواج به سبک آن دو بزرگوار تاکید نمودند.

مداحی مداح اهل بیت، جناب آقای رضایی در وصف حضرت زهرای مرضیه، شور و حال خاصی به این مراسم داد.

در پایان مراسم از سرکار خانم عوض پور به خاطر موفقیت ایشان در کسب رتبه‌‌ی اول در مسابقه تیراندازی با تپانچه‌ی بادی تقدیر به عمل آمد.

حاج آقا طاووسیان مسئول حوزه نماینگی ولی فقیه در سازمان، که این مراسم با همت ایشان و همکاران آن حوزه برگزار گردیده بود ضمن قدردانی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاون توسعه مدیریت و منابع به خاطر همکاری در اجرای این برنامه، اظهار داشتند که به همه خانمهای محترم همکار که نام ایشان فاطمه یا زهرا باشد هدایایی تقدیم خواهد شد. ایشان همچنین بیان داشتند که به همین مناسبت، لوح تقدیری با امضای وزیر محترم جهاد کشاورزی و نماینده‌ی محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برای بانوان تهیه شده است که تقدیم خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت