پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 دی 1401 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 130574

حضور کاروان سلامت و معیشت محور هلال احمر شهرستان چرام در روستای دهنو اسلام آبادسرفاریاب+تصاویر

  در راستای برنامه های حمایتی، جمعیت هلال احمر شهرستان چرام با حضور در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب، به خانوارهای نیازمند، بسته های حمایتی اهداء کرد. به گزارش صدای جنوب؛ علمداردستور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام با بیان اینکه در این برنامه تعداد ۳٠٠ عدد روغن مایع یک لیتری میان خانوارهای نیازمند این […]

 

در راستای برنامه های حمایتی، جمعیت هلال احمر شهرستان چرام با حضور در روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب، به خانوارهای نیازمند، بسته های حمایتی اهداء کرد.

به گزارش صدای جنوب؛ علمداردستور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام با بیان اینکه در این برنامه تعداد ۳٠٠ عدد روغن مایع یک لیتری میان خانوارهای نیازمند این روستا توزیع شد، گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان، در کنار خدمات و برنامه های امداد و نجات در سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، حمایتهایی را در زمینه سلامت و معیشت به اقشار ضعیف و نیازمند را در دستور اجرا دارد.

وی افزود در گذشته نیز در برخی مناطق روستایی محروم و دور افتاده بخش سرفاریاب نیز با کاروان سلامت و معیشت محور حضور یافته ایم و سعی خواهیم داشت در آینده هم در حد توان و امکان نسبت به اجرای این طرح اقدام و حمایتهای بیشتر و بهتری را به اقشار کم درآمد داشته باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت