پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1401 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 130667

دستگیری عامل فروش مخدر صنعتی در شهرستان چرام

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام خبر از دستگیری یکی از عوامل اصلی ورود و توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان چرام داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان  چرام  با اعلام این خبر گفت : حسب گزارش واصله به سامانه سامد چرام مبنی بر توزیع مواد مخدر صنعتی بین جوانان توسط فردی معلوم الحال و صدور دستور قضایی و رصد و ورود به موقع مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان متهم شناسایی و مواد مخدر صنعتی از مخفی گاه وی کشف گردید. پس از تشکیل پرونده قضایی با توجه به نوع و میزان مواد مکشوفه و میزان مجازات سنگین قانونی، متهم با قرار بازداشت موقت در راستای مواد ۲۳۷ و ۲۳۸ از قانون آیین دادرسی کیفری بازداشت گردید.
 حجه السلام و المسلمین حاج اقا اذریتون با اشاره به بخشنامه اخیر دادستان محترم کل کشور مبنی بر لزوم برخورد قاطع با جرایم سرقت و جرایم موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر و عدم اعطای هیچگونه نهاد ارفاقی به اینگونه مجرمین هشدار داد: در صورت ارتکاب و کشف اینگونه جرایم در این حوزه قضایی هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برخی افراد بصورت خانوادگی در زمینه این جرایم فعالیت دارند و متاسفانه علی رغم آگاهی والدین و بعضا همسر و فرزندان برخی متهمین اینگونه جرایم نه تنها هیچگونه تلاشی جهت باز داشتن این افراد ندارند، بلکه خود بنحوی مشوق نیز هستند. لذا با وجود اطلاع رسانی لازم در این خصوص و اطلاع شهروندان از عواقب ناخوشایند جرایم بیان شده، دد اعمال قاطع قوانین و مقررات قطعا هیچ عذری از افراد و خانواده ایشان پذیرفته نخواهد شد.
ایشان در پایان از همکاری عموم شهروندان در ارسال اطلاعات به سامانه سامد چرام و زحمات مراجع محترم انتظامی در کشف و دستگیری به موقع متهمین تشکر نمودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت