پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1401 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 130710

دیدار سرپرست جدید بیمارستان دهدشت با امام جمعه شهر دهدشت + تصاویر

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) به همراه تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و بیمارستان با امام جمعه شهر دهدشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صدای جنوب  به نقل از ، روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر سید حسین واحدیان سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بهمراه تعدادی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و بیمارستان با حضور در دفتر امام جمعه شهر دهدشت با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام  و المسلمین علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در این دیدار انتصاب دکتر سید حسین واحدیان را تبریک گفت و برای ایشان و تیم مدیریتی بیمارستان آرزوی موفقیت نمود و گفت :  حلول ماه رجب ماه استغفار ، توبه و بخشش را تبریک عرض مینمایم و این ماه عزیز مقدمه استفاده از برکات ماه مبارک رمضان می باشد و در روز قیامت اهل رجب دارای بزرگی و منزلت هستند.

وی در ادامه افزود : مسئله بهداشت و درمان یکی از اولویت های اساسی مردم هست و بیماری کرونا نشان داد کادر مجرب و توانای بیمارستان دهدشت توانایی مقابله با سایر بیماریها و بحران ها را دارد و این نشانگر ظرفیت عظیم نیروی انسانی تحصیل کرده ، توانا وخدوم در این بیمارستان می باشد.

امام جمعه شهر دهدشت تصریح کرد : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت های فراوان در چهار دهه گذشته، ایران اسلامی قطب گردشگری سلامت در منطقه شده و این نشان از توانمندی فرزندان این مرز و بوم می باشد.

حجت‌الاسلام  و المسلمین علی وحدانی‌فر در پایان توصیه به، اعتماد به ظرفیت موجود انسانی کادر پزشکی و درمانی،تعامل با مسئولین شهرستانی و استانی،بررسی موارد کاستی ها و مشکلات بیمارستان نمود وآمادگی خود را جهت همکاری با مجموعه بیمارستان اعلام کرد.

دکتر سید حسین واحدیان سرپرست جدید بیمارستان  از مساعدت ها و رهنمودهای امام جمعه شهر دهدشت تقدیر و تشکر نمود

و گزارشی از وضعیت بیمارستان ، تشریح برنامه ها و اهداف پیشرو خود دراین مرکز پرداختند و اظهار داشت: جهت خدمت صادقانه به مردم، تمام تلاش و سعی خود را خواهم کرد و اولویت اساسی مسئولیتم ارتقای خدمات درمانی مطلوب به مردم شریف شهرستان کهگیلویه می باشد

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت