پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1401 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 131345

با حضور گسترده مردم و مسئولان:

جشن کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر کهگیلویه برگزار شد

باحضورگسترده مردم ومسئولان جشن کمیته روستایی و عشایری کهگیلویه با تلاش و برنامه ریزی مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه و همکاری سایر ادارات از جمله امورعشایر وناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی وپژه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم و مسئولان از سوی کمیته روستایی و عشایری در روستای چنگلوا شهرستان کهگیلویه با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد..

دراین برنامه که با همت جهاد کشاورزی، امور عشایر، ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه،فرمانداری، بخشداری، دهیاروشورای چنگلوا و سایر ادارات عضوکمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر برگزارشد،کیومرث روزیان ازحضور باشکوه مردم ومسئولان قدردانی کرد.

مدیرجهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده وماباید قدردان ان باشیم.

وی نقش پررنگ عشایروروستاییان را در پیروزی انقلاب و سال های پس از ان بارز عنوان کرد و گفت: این قشر از جامعه تلاش زیادی برای آسایش وامنیت  مردم در زمینه تامین امنیت غذایی انجام داده اند.

همچنین امام جمعه دهدشت بامقایسه زمان پهلوی با دوران پربرکت انقلاب اسلامی یاداورشد: امروز ایران قوی مایه امید مطلومان وازادیخواهان جهان است.

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: خدمات نظام چشمگیراست و همه باید این خدمات را برای اگاهی بیشتر مردم بیان نمایند.

وی از همه عوامل برگزاری این جشن قدردانی کرد.

در ادامه مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران یک مجموعه نظامی تنها نیست گفت: سپاه یعنی اقتدار ایران و ملت ایران در همه عرصه ها است.

حجت اسلام والمسلمین سید محمد موحد اظهار داشت: ایران اسلامی قبل از انقلاب در بدترین شرایط سیاسی و اجتماعی قرار داشت و هیچ نام و جایگاهی در منطقه نداشت.

وی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از رشد و جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.

موحد با اشاره به حرکت پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تحریم ها افزود: در چند روز اخیر بایدن رئیس جمهور امریکا از این حرکت زشت عقب نشینی کرده است.

وی اضافه کرد: بایدن با این حرکت نشان داد که آماده چالش با انقلاب اسلامی را ندارد.

موحد تاکید کرد: مردم و ملت ایران در عرصه های مختلف نشان دادند اقتداری که امروز بایدن و بایدن ها از آن وحشت دارند نتیجه زحمات و خدمات ملت ایران و سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به حضور همه جانبه سپاه در عرصه های مختلف ملی و منطقه ای اضافه کرد: برای دشمن ثابت شده است که سپاه یک مجموعه نظامی تنها نیست و پایه گذار اقتدار ایران است.

نماینده مردم در مجلس افزود: دشمن به این نتیجه رسید که چالش با ایران یک چالش عادی و معولی نیست و همان طوری که دوران بزن دررو تمام شده اگر کوچکترین تحرکی به وجود آید دشمن از دست سپاه پاسداران و ملت ایران سیلی سختی خواهد خورد.

 

موحد گفت: امروز مردم ایران، مردم سال ۵۴ و ۵۵ نیستند ملت سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند و دشمن باید بداند این انقلاب با نام سپاه و ملت ایران و رهبری های آیت الله خامنه ای همچنان در ابعاد مختلف می درخشد.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم این بحران ها در بازده های زمانی رو به کاهش است.

موحد ادامه داد: با توانمندی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شاهد توسعه روز افزون ایران اسلامی در همه زمینه ها خواهیم بود.

وی همراهی مردم در همه زمینه ها برای انقلاب اسلامی را یک نقطه عطفی دانست و بیان کرد: مردم بدانند که مسئولان در کنار مردم و در راستای تلاش شبانه روزی برای بهره مندی بهتر از خدمات تلاش خواهند کرد.

موحد درپایان از برگزار کنندگان این جشن باشکوه قدردانی کرد.

برپایه گزارش صدای جنوب، جشن کمیته روستایی وعشایری با هماهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی باشکوه خاصی در همه شهرستان های استان برگزارشد.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت