پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1401 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 131371

پیگیری های رئیس سازمان جهادکشاورزی نتیجه داد:

اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارات سیل تابستان گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خبری خوش از تزریق ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از واحدهای تولیدی آسیب‌دیده در بخش کشاورزی خبر داد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خبری خوش از تزریق ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از واحدهای تولیدی آسیب‌دیده در بخش کشاورزی خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران از اختصاص مبلغ قابل توجه تسهیلات مربوط به خسارات سیل تابستان گذشته خبرداد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان ۳۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای جبران بخشی از خسارات هنگفت وارد شده در سیل مانسون به بخش کشاورزی این استان تخصیص داده شد.

 

معتمدی‌پور این حجم از تسهیلات را به نسبت گذشته بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: بخش کشاورزی این استان در سیل تابستان گذشته، متحمل آسیب‌های زیادی شد و این تسهیلات به منظور حمایت از واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی از روزها قبل از ورود سامانه بارشی مونسونی و همچنین در حین وقوع سیل و حوادث و بعد از آن اقدامات لازم و مناسب را انجام داده است و برآورد خسارات انجام شد.

 

گفتنی است که در جریان سیل تابستان گذشته، از سوی استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های زیادی برای نشان دادن عمق خسارات به مسئولین کشوری و جبران خسارات وارد شده به بخش کشاورزی انجام شد که در همین زمینه بازدید هوایی وزیر کشور از واحدهای تولیدی آسیب‌دیده انجام شد و سید علی معتمدی‌پور تنها مدیر اجرایی در بین همه دستگاه‌ها بود که در این بازدید سردار وحیدی را همراهی کرد تا بتواند او را متقاعد به حمایت ویژه از بخش کشاورزی کند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت