پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1401 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 131440

نخستین نشست بصیرتی گچساران به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد

نشست بصیرتی روسا و مدیران ادارات شهرستان گچساران با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ سیدحمزه محقق زاده فرمانده بسیج ناحیه بسیج گچساران در سالن کنفرانس واحد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

صدای جنوب؛

نشست بصیرتی روسا و مدیران ادارات شهرستان گچساران با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ سیدحمزه محقق زاده فرمانده بسیج ناحیه بسیج گچساران در سالن کنفرانس واحد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه که مسئولین ادارات و نهادها و جمعی از اساتید دانشگاه و تشکل های دانشجویی حضور داشتند در ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیرمقدم به میهمانان در جلسه به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه پرداخت.
امید ارغیش گفت: این واحد دانشگاهی در مسیر تعالی خود در حال حرکت است و دانشگاه آزاد اسلامی که ثمره این انقلاب است بر اساس فرامین مقام عظمای ولایت در زمینه علم دانش بنیان در حال اقدامات اساسی است.
وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در اغتشاشات اخیر به فضل خداوند موفق عمل کرد.
در ادامه این نشست یداله مرادی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام گرفته توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و یاد و خاطره اسلاتید فقید به ویژه مرحوم حجه السلام خواجه زاده بیان کرد: این نشست بصیرتی از جلسات عالی بوده که برای اولین مرتبه برنامه ریزی شده و سبب رشد بصیرت در مسئولین و اساتید دانشگاه خواهد شد۰
در ادامه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی مبسوط با تبریک ایام الله دهه فجر خطاب به روسای ادارات و اساتید ودانشجویان و کارکنان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح امنیتی و اقتدار قرار داریم و انقلاب اسلامی باعث شد که از تحقیرهای که دوران قاجار و پهلوی به آن دچار شده بودیم رهایی پیدا کنیم.
سردار حمید خرمدل در ادامه در خصوص لزوم جهاد تبیین و بیان مسائلی که در دوران طاغوت وجود داشت پرداخت.
وی ادامه داد: دوره ای بر این مملکت گذشت که آمریکایها هر کاری دوست داشتند در ایران انجام می دادند و کسی جرات نداشت که به آنها چیزی بگوید اما الان انقلاب اسلامی همه آنها را در هم کوبیده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این نکته که نظام آمریکا در حال دو قطبی شدن و فروپاشی از درون است و با بدهکارهای سرسام آوری در حال از بین رفتن است و به فضل خداوند این اتفاق روی خواهد داد و انقلاب اسلامی در مسیر خود و به شکل صحیح در حال حرکت به فتح قله های افتخار است.
در ادامه این نشست جهانگیر علیزاده معاون سیاسی فرمانداری گچساران ضمن از تشکر برگزاری این جلسه ضمن تقدیر از تمامی عوامل برگزاری به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در جمع بندی مطالب مطرح شده در نشست گفت: علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی مبنایی است و این دشمنی از طرف آمریکا بوده است و ایران اسلامی با اقتدار با اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها موفق خواهد شد و اینکه الان در هسته ای و دفاعی موفق هستیم علت آن باور قلبی و اطاعت از رهبری است که در اقتصاد هم می‌توان با این اعتقاد موفق شد.
گفتنی است در این نشست سردار خرمدل پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه بود.
در پایان این نشست شرکت کنندگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با آرمان های امام و شهدا میثاق مجدد بستند.

خبرنگار/سمانه محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت