پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1401 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 131568

دعوت مسئولان و شخصیت‌ها از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شخصیت ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش  صدای جنوب  شخصیت‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف مردم‌نهاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ها و پیام‌هایی از مردم همیشه در صحنه، برای حضوری پر شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی دعوت کردند.
آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده استاندار ، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده نیروی انتظامی و تیپ ۴۸فتح استان، ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و مسئولان سازمان ها و شرکت ها و نهادها و تشکل های مختلف از مردم استان دعوت کردند تا بار دیگر با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، انسجام ملی خود را در برابر دشمنان کشور به نمایش بگذارند.
در ادامه این پیام آمده است امسال مردم کهگیلویه و بویراحمد متفاوت‌تر و آگاه‌تر از سال‌های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.
بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنیم به پاس احترام به خون شهدای عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فراگیر داشته تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند و این حضور قطعاً زمینه یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان را فراهم می‌کند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت