پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 بهمن 1401 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 131795

سرمایه سرمایه گذاران در استان صرف ساخت سازه ها می شود

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش عمده ای از سرمایه سرمایه گذاران در استان صرف ساخت سازه ها، زمین و ساخت و ساز می شود.

به گزارش صدای جنوب ، حسن ضامن فر ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با ایجاد شهرک‌های صنعتی و مجتمع‌های کارگاهی، سرمایه سرمایه گذار به سمت خرید ماشین آلات و خط تولید خواهد رفت و زمینه مناسبی برای کمک به کار سرمایه گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه این امر یکی از اقدامات مؤثر برای حمایت از سرمایه گذاران در استان است، گفت: در تمامی شهرستان‌های استان شهرک و نواحی صنعتی وجود دارد اما استقبال سرمایه گذاران به حدی بوده که استان در بویراحمد و گچساران با کمبود زمین مواجه شده است.

ضامن فر تصریح کرد: با ایجاد شهرک‌های صنعتی، سرمایه گذاران در یک مکان مستقر می‌شوند و زیرساخت‌های لازم همچون آب، برق، گاز و غیره تأمین می‌شود و ضمن کاهش هزینه‌ها، مناطق جنگلی نیز آسیب کمتری خواهند دید.

وی افزود: تأمین زمین برای ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در دو شهرستان بویراحمد و گچساران دارای اولویت است و در حال حاضر ۲۱ شهرک و ناحیه مصوب در این استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین است.

ضامن فر اظهار داشت: علاوه بر ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد سوله‌ها یا مجتمع‌های کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان در خود شهرک‌های صنعتی ساخته می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و این مهم سبب می‌شود از سرمایه گذاری حمایت شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت