پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 بهمن 1401 ساعت 00:11:: شناسه خبر: 131988

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اهالی رسانه میدان دار جهاد واقعی تبیین هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایط کنونی که دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته، اهالی رسانه استان برای تبیین واقعی و بیان حقیقت در میدان گسترده جهاد حضور فعال دارند

به گزارش  صدای جنوب  سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در حاشیه اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در یاسوج، با بیان اینکه باید بیشتر به جهاد تبیین پرداخته شود و بسادگی از کنار آن عبور نکنیم، اظهار کرد: رسانه و تبلیغات ارزش و جایگاه مهمی دارد به گونه ای که اکنون دشمنان برای تغییر جای باطل به جای حق تلاش می کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد تبیین تاکید وافری دارند که همه دستگاه ها و خدمتگزاران باید کارشان را تبیین و به مردم گزارش دهی مستمر داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر کسی در صحنه جهاد وارد شود تفکر و عملش در راستای خداست.

احمدزاده با اشاره به اینکه گفتار، نوشتار و هر قدم خبرنگار در میدان جهاد تبیین ارزش الهی دارد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری پنجره جدیدی از باب جهاد تبیین باز کردند و فرمودند که جهاد محدود به سنگر و سلاح و کشتن نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بسیاری از رسانه ها مجاهدانه پای کار آمدند و نگذاشتند جای حق و باطل تغییر کند.

وی همچنین از نقد و انتقاد سازنده به عنوان لازمه توسعه و پیشرفت استقبال کرد و افزود: البته باید نقد با تخریب متفاوت است و به بهانه نقد نباید به تخریب افراد پرداخت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت