پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اسفند 1401 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 132255

برپایی میز خدمت دادگستری در مصلای شهر پاتاوه

با هدف رفع مشکلات قضایی مردم میز خدمت دادگستری در مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه برپا شد.

به گزارش  صدای جنوب  مسئولان قضایی شهرستان دنا با برپایی میز خدمت در مصلی امام هادی شهر پاتاوه در دیداری چهره به چهره پای درد دل مردم این شهر نشستند.
در این برنامه مردمی، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دنا به همراه جمعی از کارکنان این دادگستری پاسخگویی سوالات مردم بودند.
رئیس دادگستری شهرستان دنا مهم‌ترین سوالات و مشکلات مردم را در حوزه‌های اختلافات ملکی، خانوادگی، منابع طبیعی، راه اندازی شعبه دادگستری در بخش پاتاوه، و برخورد با خودروهای شوتی عنوان کرد.
غلامی پور گفت: تلاش می شود این مشکلات  با هم فکری و همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی و قضایی رفع شود.
وی با بیان اینکه تردد خودروهای شوتی در جاده یاسوج – اصفهان باعث وقوع تصادف های متعدد و جان باختن تعدادی از اهالی در این مسیر به ویژه بخش پاتاوه شده است افزود: ضروری است برای رفع این مشکل اساسی چاره اندیشی شده و با رانندگان چنین خودروهای برخورد قاطع و بازدارنده شود.
دادستان شهرستان دنا هم با بیان اینکه برخورد قاطع با خودرو‌های شوتی را در دستور کار قرار داده ایم گفت: در هر شرایطی که این دست از خودرو‌ها با بار قاچاق گرفته شوند برای رسیدگی و برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
افشین افزود: افراد دستگیر شده تحت عنوان مجرمانه “اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی از طریق حرکات غیر متعارف” موضوع ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) تحت تعقیب و محاکمه قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به حرکت کاروانی این خودرو‌ها و شناسایی آن‌ها ادامه داد: با وجود بازرسی سیار، گشت های نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در جاده یاسوج به اصفهان ادامه دارد و در تلاش هستیم یک پست ایست و بازرسی دائمی در منطقه پاتاوه برای شناسایی و برخورد با خودرو‌های شوتی مستقر کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت