پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1401 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 132265

امام جمعه یاسوج:خاطره دلاورمردی های ایثارگران در تاریخ ماندگار است

امام جمعه یاسوج با اشاره به در پیش بودن روز جانباز گفت:خاطره دلاورمردی های ایثارگران کشورمان در دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به چهارم شعبان مصادف با ششم اسفند و سالروز میلاد قمر بنی هاشم (ع) افزود: علمدار دشت کربلا نمونه کامل ایثارگری برای برافراشتن اعتلای پرچم اسلام است.

وی بیان کرد:حضرت عباس(ع) از محبوب‌ترین شخصیت‌های جهان اسلام در میان شیعیان است که شاید پس از وجود مقدس معصومان، کمتر شخصیتی به بزرگواری او بتوان یافت.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد:جانبازان سرافرازی که با گذشتن از سلامت جسم و روح خود در راه دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در برابر تهدیدهای دشمن، بزرگترین فداکاری ها را به منصه ظهور رساندند مصداقی از رهروان واقعی حضرت عباس (ع) هستند.

آیت الله حسینی عنوان کرد:رشادت‌های ایثارگران غیور به ویژه جانبازان به عنوان یادگاران دفاع مقدس الگویی برای جوانان و نوجوانانی که می خواهند با پیروی از رسم دلاوری، همواره در آسمان غیرت و دینداری بدرخشند.

وی با اشاره به محدودیت های جسمی جانباران تاکید کرد: نیاز است تا در همه خدماتی که برای آنان ارایه می شود، قدرت و توانشان در نظر گرفته شود.

آیت الله حسینی همچنین با تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امام حسین (ع)راه بهشت را به همه جهانیان نشان داد و فلسفه قیام او هدایت بشر بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیشوای سوم شیعیان برای دفاع از آزادگی و دین اسلام با همه سرمایه های خود به میدان نبرد آمد عنوان کرد:رزمندگان ایران اسلامی همچنین با الگو گرفتن از مکتب عاشورایی امام حسین (ع) تا پای جان برای دفاع از میهن اسلامی نقش آفرینی کردند.

وی تاکید کرد: شهروندان آزادی خواه و وطن دوست کهگیلویه و بویراحمدی دارای یکی از بیشترین مشارکت ها در جنگ تحمیلی بوده اند که این امر شاهدی بر شجاعت آنان است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت