پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1401 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 132764

آغاز عملیات گلکاری فضاهای سبز دوگنبدان در آستانه نوروز و بهار

شهردار دوگنبدان از اجرای عملیات گلکاری در فضای بلوارها و بوستان ها در راستای توسعه فضای سبز و زیبا سازی در ایام نوروز خبر داد.

صدای جنوب؛

شهردار دوگنبدان از اجرای عملیات گلکاری در فضای بلوارها و بوستان ها در راستای توسعه فضای سبز و زیبا سازی در ایام نوروز خبر داد.
شهردار دوگنبدان گفت :به منظور زیبا سازی و طروات هر چه بیشتر بلوارها،بوستان ها و معابر و میدان های شهر و اینکه سلامت روحی شهروندان برای ما با ارزش هست،عملیات گلکاری انجام می شود.
رضا قشقایی افزود :
در راستای آماده سازی شهر برای ایام نوروز ،اکیپ نیروهای خدماتی و حوزه فضای سبز در حال فعالیت هستند.


وی ادامه داد :برای اینکه شهر را برای پذیرش مهمانان و مسافران عزیزی که وارد شهرما می شوند آماده کنیم.در ایام جاری بالغ بر ۴۰هزار گلدان گل تهیه شده که انشالله از امروز و در روزهای آینده در سطح شهر،بلوارها ،معابر و میدان های شهر کاشته می شوند.تا طروات و زیبایی خاصی به شهر ما دهند.
شهردار دوگنبدان بیان کرد: بالغ بر ۱۰هزار اصل درخت مثمر خواهیم داشت که در روزهای آینده به مناسب هفته درختکاری وایام پیش رو کاشت می شوند.لذا از مردم فهیم شهرستان گچساران تقاضا می کنیم با همدلی و همکاری خودشان همگام ما باشند تا شهری زیبا و قشنگ داشته باشیم و بارها تاکید کرده ام که شهری زیبا فقط فقط با همگامی و همراهی مردم ساخته خواهد شد.
قشقایی اذعان داشت :ظرفیت های شهرداری محدود است، امیدوارم همه مردم خونگرم و مهمان نواز شهرستان پای کار باشند و مجموعه شهرداری را برای رفع مشکلات شهری که متعلق به خودشان هست،تنها نگذارند و در حفظ و نگهداری امکانات و وسایل و…. یاری کنند و همه با هم کمک کنیم تا شرایط بهتری رقم بخورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت