پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1401 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 132851

مجوز نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد براساس جمعیت صادر می شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجوز نانوایی ها براساس جمعیت و شرایط منطقه صادر می شود و در این خصوص فرمانداران بر کیفیت نان و توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت کنند.

حسن رضاپور روز یکشنبه در نشست شورای آرد و نان ویژه روستائیان و عشایر استان، اظهار کرد: هر گونه صدور مجوز نانوایی ها براساس جمعیت و شرایط منطقه باشد و بر توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها به خصوص روستاها و عشایر استان نظارت جدی شود.

وی افزود: صدور مجوز نانوایی ها، توزیع به موقع و درست سهمیه آرد به نانوایی ها و مناطقی که آرد بین مردم توزیع می شود با دقت صورت گیرد و فرمانداری ها با دقت و حساسیت بر توزیع سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا بعد از نوروز هیچگونه مجوز نانوایی صادر نخواهد شد، ادامه داد: با شرایط موجود در استان و تعداد و تنوع نانوایی ها باید نظارت ها تشدید شود.

رضاپور با بیان اینکه، پخت نانوایی ها و کیفیت به خصوص در ایام نوروز که مهمانان نوروزی داریم با دقت رصد می شود، بیان کرد: نظارت بر توزیع سهمیه آرد و جلوگیری از انحصار آن مهم است و بر سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت جدی صورت گیرد.

 

وی تاکید کرد: رعایت روزها و زمان پخت نان، بهداشت نانوایی ها، رعایت نرخ و اندازه چانه مورد توجه باشد و بازاریان و سازمان های محلی برکیفیت نان دقت لازم را داشته باشند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حوزه نان مردم حساس هستیم به خوبی نظارت می کنیم، محکم تصمیم می‌گیریم و اجرا می‌کنیم و خود به خود مجوز صادر نخواهیم کرد بلکه مجوزها براساس جمعیت و شرایط منطقه صادر می شود.

رضاپور با تاکید بر اینکه به لحاظ توزیع سهمیه، نرخ و کیفیت آرد و نان به مردم نباید آسیب برسد و کسی حق ندارد که از ارزاق مردم به نفع خود سوء استفاده نماید، افزود: سوء استفاده کنندگان حتما و باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

وی گفت: مشکلات حوزه آرد و نان و نانوایی ها را به طور ریشه ای رفع خواهیم کرد و در حوزه آرد و نان ما مسئولیت داریم و باید با نظارت ها کار مردم را به نحو شایسته پیگیری کنیم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: در بحث سلامت مردم استان هیچ گونه مماشاتی با تخلف کنندگان نخواهیم داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت