پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1401 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 132889

سیدعلی معتمدی پور در اولین همایش تجلیل از فعالان کارگروه روستایی و عشایری استان عنوان کرد:

تولید و تبیین ثمرات نظام دو وظیفه مهم جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در اولین همایش تجلیل از فعالان کارگروه روستایی و عشایری استان گفت: دو وظیفه مهم جهاد کشاورزی تولید و نیز تبیین ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صدای جنوب:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در اولین همایش تجلیل از فعالان کارگروه روستایی و عشایری استان: دو وظیفه مهم جهاد کشاورزی تولید و نیز تبیین ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اولین همایش تجلیل از فعالان کارگروه روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان و با همکاری صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران کل، روسای ادارات، معاونین و اعضای کارگروه روستایی و عشایری استان، به میزبانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و با هدف تجلیل از دست اندرکاران جشن های دهه پرفروغ فجر تشکیل شد.
در این همایش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار داشت: در سازمان جهاد کشاورزی دو وظیفه مهم وجود دارد. این دو وظیفه اول تولید و معیشت مردم و دوم فرهنگ سازی و مجموعه کارهای تبلیغی و نیز بیان ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
سید علی معتمدی پور با اشاره به این که این سازمان از محدود مجموعه هایی است که دارای نمایندگی ولی فقیه می باشد، خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی تلاش می کند بیش از پیش در این دو راستا حرکت کرده و از رهنمودها و پشتیبانی های حوزه نمایندگی ولی فقیه به خصوص در مسیر تبیین دستاوردهای نظام بهره ببرد.
در پایان همایش از اعضای کارگروه روستایی و عشایری استان که در جشنهای دهه فجر فعال بودند با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت