پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1401 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 133080

افتتاحیه اولین باشگاه تیراندازی تفنگ بادی گچساران+تصاویر

سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین افتتاحیه باشگاه تیراندازی شهید پردال اظهار کرد: توجه ویژه به ورزش بخصوص برای جوانان و نوجوانان بسیار مهم است که هر دستگاهی باید از آن حمایت کند.

صدای جنوب؛

سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در آیین افتتاحیه باشگاه تیراندازی شهید پردال اظهار کرد: توجه ویژه به ورزش بخصوص برای جوانان و نوجوانان بسیار مهم است که هر دستگاهی باید از آن حمایت کند.
وی افزود: در سپاه ناحیه گچساران اقدامات خوبی با همکاری تربیت بدنی انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه جا دارد از زحمات دایر کننده این سالن تقدیر و تشکر کرد،ادامه داد: باید برای مدرن تر کردن این سالن تسهیلات مورد نیاز پرداخت شود‌.
مهرداد گرانمایه، رئیس هیئت تیراندازی گچساران نیز گفت: تیراندازی ورزشی است که در قرآن و احادیث به آن تأکید شده است، این رشته پرهیجان ورزشی ظرفیت‌های بالایی را نیز در بخش زنان و مردان دارد.
وی افزود: برخی رشته‌های ورزشی به یک دوره سنی محدود است اما تیراندازی جامعیت بیشتری دارد و برای اوقات فراغت و سلامتی نیز بسیار مفید است و امیدواریم با افتتاح این سالن شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای تیراندازی در این شهرستان باشیم.
گرانمایه اظهار کرد: باید توجه کرد که سالن تیراندازی «شهید پردال» گچساران اولین سالن استاندارد برای عموم مردم است که با دارا بودن ۹ خط (سیبل کش اتوماتیک) ایستاده تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر در فضایی به وسعت ۲۰۰ مترمربع احداث‌شده است.
رئیس هیئت تیراندازی گچساران تصریح کرد: این باشگاه با هزینه شخصی راه اندازی و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی پارسا افتتاح گردید.
وی افزود: سالن فوق مزین بنام طلبه شهید مرتضی پردال می باشد و در آیین افتتاح از خانواده شهید پردال تجلیل بعمل آمد.
گرانمایه اظهار کرد: استفاده از سالن فوق برای عموم و کلیه رده های سنی آزاد می باشد و هم استانی های عزیز از جمله آقایان و بانوان به صورت روزانه می توانند از خدمات سالن فوق بهرمند گردند. لازم بذکر می باشد که در سالن فوق کلاس های دارت نیز برگزار می گردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت