پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1402 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 133717

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد:

رژیم جعلی اسرائیل خطر جدی برای بشریت است

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در مراسم روز قدس در دهدشت از روز قدس به عنوان یادگار امام راحل نام برد و اظهار کرد: این سبب شد همچنان ملت‌های آزاده در صحنه بمانند و رژیم جعلی اسرائیل امنیت روانی نداشته و مدام در نگرانی باشد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در مراسم روز قدس در دهدشت از روز قدس به عنوان یادگار امام راحل نام برد و اظهار کرد: این سبب شد همچنان ملت‌های آزاده در صحنه بمانند و رژیم جعلی اسرائیل امنیت روانی نداشته و مدام در نگرانی باشد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد افزود: همه یهودی‌ها صهیونیست را قبول ندارند لذا در برخی کشورها خود یهودی‌ها علیه این رژیم غاصب تجمع دارند و شعار سر می‌دهند.

وی با بیان این‌که قران کریم از ابتدا این رژیم را به عنوان دشمن سرسخت مسلمین معرفی کرد گفت: صهیونیست‌ها در کتاب خود انسان‌ها را به دسته‌های مختلف تقسیم کردند و همین نشانگر این است که برای انسان‌ها ارزش قائل نیستند.

حجت‌الاسلام عبودی افزود: امروز رژیم جعلی اسرائیل یک خطر جدی برای بشریت است.

وی عنوان کرد: آن‌ها با چه توجیحی و دلیلی در فلسطین تشکیل حکومت داده‌اند؟ این رژیم قسی‌القلب و وحشی‌ترین رژیم دنیاست که به زنان و کودکان رحم نمی‌کند.

عبودی با بیان این‌که نباید این تصور شود که دعوای فلسطین و اسرائیل بر سر ملک و زمین است گفت: قصد این رژیم و بر اساس ادعای آن‌ها هدفشان از نیل تا فرات است و این به سرانجام نرسید و نخواهد رسید و امروز شاهد اضمحلال این رژیم غاصب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با ابتکار و محوریت‌ جمهوری اسلامی سیاست در منطقه هم تغییر پیدا کرده و کشورهای اسلامی به هم نزدیک می‌شوند و این می‌تواند کمک‌کننده باشد و در حملات اخیر این رژیم به غزه، اکثر کشورها محکوم کردند.

وی با بیان این‌که دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست اظهار کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۲ سال فروپاشی این رژیم سنگ‌دل باشد.

عبودی حضور حماسی مردم در این روز را یادآور شد و با بیان این‌که عده‌ای هم در این مسیر کم می‌آورند گفت: در طول تاریخ این‌چنین بود امثال طلحه و زبیر همراه پیامبر بودند اما در دوران امام علی(ع) سقوط کردند و مقابل حجت خدا ایستادند، این طبیعت دنیاست و هر کسی مواظبت نکند در این مسیر نورانی متوقف می‌شود.

وی تلاش دشمن برای خارج کردن جوانان ما از این مسیر نورانی را یادآور شد و با بیان این‌که موفق نخواهد شد گفت: در حوادث اخیر، دستگاه‌های امنیتی ما با هدایت رهبری، این‌ها را عاقلانه و مدبرانه برنامه‌ریزی کردند و دشمن به نتیجه نرسید.

عبودی به محضر امام عصر(عج) عرض کرد که ما دلخوش به وجود نازنین و دلداده شما هستیم و تا آخرین نفس و قطره خون در مسیر نورانی شما ایستاده‌ایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت