پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1402 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 133720

فرماندار:

کهگیلویه در طرح نهضت ملی مسکن رتبه برتر استان و کشور را دارد

فرماندار کهگیلویه گفت: شعاردولت ورییس جمهور وقولی که به مردم دادند ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای نیازمندان است و کهگیلویه درسطح استان وحتی کشور پیشرو در عملیاتی نمودن این طرح می باشد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه گفت: شعاردولت ورییس جمهور وقولی که به مردم دادند ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای نیازمندان است و کهگیلویه درسطح استان وحتی کشور پیشرو در عملیاتی نمودن این طرح می باشد.

سیدعبدالعزیز موسوی در نشست فوق العاده نهضت ملی مسکن کهگیلویه افزود:در این طرح ابتدا زمین توسط راه وشهرسازی تامین و دراختیار بنیادمسکن قرار داده میشود و در قالب بلوک های دوواحدی درشهرهای بالای ۲۵هزارنفرجمعیت به متقاضیان واگذار خواهد شد.
موسوی گفت: در حوزه مسکن ملی شهردهدشت ۳۳هکتارزمین در اختیاربنیادمسکن قرارداده شد و۹۵۳۰ نفر نامنویسی نمودند که ازاین تعداد ۳۶۵۲نفر تشکیل پرونده دادند.
وی ادامه داد: ۲۵۰۰ نفر افتتاح حساب  و ۱۶۲۰نفر  سهم آورده را واریز نمودند.

موسوی بابیان کامل پروسه واگذاری زمین گفت:پس ازتحویل زمین به ۱۰۵۸متقاضی،این افراد به بانک معرفی شدند که ۳۳۰متقاضی درسامانه بانک ثبت و با ۲۲۷نفر قرارداد منعقد گردید.
سیدعبدالعزیز موسوی تصریح کرد: ۱۴۴واحد درمرحله فنداسبون و ۷۱ واحد نیز دیوارچینی و سقف انها تکمیل است.

وی خبر خوشی به مردم داد و گفت: ۴۸واحد آماده تحویل گردیده است.
موسوی تاکید کرد: دراجرای نهضت ملی مسکن در استان، کهگیلویه رتبه اول استان است و حتی در کشور پیشرو می باشیم.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: استاندار استان شبانه روز پیگیر امور است و راه وشهرسازی و بنیادمسکن وهمه متولیان  پای کارهستند و کم کاری نیست.

موسوی گفت:اگر دربرخی اخبار از رتبه پایین استان درطرح نهضت ملی مسکن حرفی زده شده ناشی ازاین است که درسطح کشور اطلاع رسانی درستی انجام نشده است.

وی یادوار شد: ۵۵درصد نهضت ملی مسکن در شهرستان بویراحمد است که باکمبود زمین مواجه هستیم  وبقیه شهرستان ها مشکلی نیست و پای کار می باشند.

سیدعبدالعزیز موسوی گفت: در کهگیلویه دوسایت جدید آماده ودرسفررییس جمهور کلنگ زنی و اجرایی میشود..

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت