پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 فروردین 1402 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 133727

نابودی رژیم صهیونیستی شتاب گرفته است

امام جمعه یاسوج گفت: اگر روز قدس نبود رژیم صهیونیستی شعار خود مبنی بر نیل تا فرات را عملی می‌کرد.

به گزارش  صدای جنوب  آیت الله نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: رژیم صهیونیستی اگر با غزه می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد، اگر با فلسطین می‌جنگد یعنی با ایران می‌جنگد و آن‌ها خود اذعان به نابودی خود می‌کنند.
امام جمعه یاسوج به حضور حماسی مردم شهر یاسوج و سایر شهرستان‌های استان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: این حضور آگاهانه یعنی بصیرت، اقشار مختلف مردم در سنین مختلف در این مراسم حضور داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش رشد منفی جمعیت را یک معضل عنوان کرد و گفت: امروز دچار یک خسران هستیم به نام کمبود جمعیت لذا باید تلاش کنیم تا افزایش جمعیت صورت گیرد.
آیت اله حسینی افزود: برخی‌ها نیز فرزندان خود را در مسیر دین و اسلام تربیت نمی‌کنند و مشاهده می‌کنیم برخی از فرزندان در فضای ولنگار مجازی سیر می‌کنند و آنجا اسیر تبلیغات سوء بدخواهان جمهوری اسلامی ایران می شوند.
وی به مسئله انفاق اشاره کرد و ادامه داد: انفاق آثار خود را در زندگی ما به جای می‌گذارد، و در تربیت فرزندان بسیار موثر است، فرزندان نیز بر گردن والدین حق دارند و فردای قیامت ممکن است والدین را مواخذه کنند، پس باید در تربیت فرزندان دقت کنیم.
امام جمعه یاسوج به فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: امروز ارتش ما مقتدر و باعزت است، هر سرزمینی نیروی نظامی نداشته باشد محکوم به شکست است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت