پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1402 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 133784

دیدارهای چهره به چهره مدیران دولت سیزدهم با ولی نعمتان انقلاب*

یکی از اولویت های اصلی مردم مردمی سیزدهم ارتباط مستمر و چهره به چهره با این ولی نعمتان انقلاب بوده

یکی از اولویت های اصلی مردم مردمی سیزدهم ارتباط مستمر و چهره به چهره با این ولی نعمتان انقلاب بوده و از اولین روزهای استقرار دولت این برنامه با حضور، معاون و برخی از مدیران اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در بازه زمانی مشخص است. و بی وقفه ادامه دارد.

به گفته رئیس جمهور، دیگر دورانی نیست که روستایی در کشور وجود داشته باشد که مسئول دولتی در آنجا پا نگذاشته باشد و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دهد.

آیت الله رئیسی در آخرین دیدار خود در هفته گذشته با نمایندگان پارلمان های دانشجویی بر این امر پای فشرد که مدیران دولت باید به میان مردم بروند تا همه اقشار رودرو حرف بزنند و مردم هم لکنت زبان حرف خود را بدون مدیران بیان کنند و اینچنین باشند. است که دولت سیزدهم براستی دولت مردمی نام می گیرد.

این برنامه دولت مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد از اولین روزهای ورود سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندارد شکل واقعی به خود گرفت و هفته ای نیست که استاندار و مدیران استان در دیدارهای رودررو پای دردل های مردم منطقه ننشینند و گرهی از مشکلات آنها باز نکنند.

در استان نزدیک به یک روز از روزهای کاری در هفته به این سنت حسنه اختصاص دارد و با رویی گشاده میزبان مردمی می شود که مشکلی در زندگی خود دارند، با حوصله به حرف ها و گاهی اوقات تشرهای آن گوش می دهد و در پایان برای حل مشکل دارند. مشکل آنها دستور می دهد.

به گفته برخی از افرادی که در دیدارهای چهره به چهره مشکل خود را با استاندار در میان گذاشته اند و وی برای حل آنها دستور داده است ، آقای احمدزاده تا به انتها برای حل مشکل آنان پیگیری می کند تا به سرانجام برسد.

روز شنبه هر هفته تا آنجا که زمان اجازه دهد عده ای از مردم و قشرهای مختلف از مناطق دور و نزدیک استان در محل استانداری در یاسوج جمع می شوند تا درددل دل ها و خواسته های خود را با استاندار مطرح کنند و دستورات لازم را دریافت کنند.
این دیدارها که بیشتر به برنامه ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد معروف شده دارای چنان بازخوردی بوده است که هر هفته شمار مراجعه کنندگان از مناطق مختلف بیشتر از هفته گذشته است و گاهی استاندار برای پاسخگویی به خواسته همه وقت کم می آورد.

یکی از برنامه اصلی دولت سیزدهم پاسخگویی و رفع مشکلات مردم محروم است و دیدارهای چهره به چهره مقامات ارشد استانی با مردم برای اجرای این سیاست در صدر این برنامه قرار گرفته و به قوت در این استان تداوم دارد و احمدزاده نیز به ویژه تاکید می کند. بر این دیدارها دارد.

وی معتقد است که باید در اولویتی که قرار است در مقابل مردم قرار گیرد کمک کند، تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می تواند مشکلات و مشکلات مردم را برطرف کند.

بررسی نامه ها و گفت و گو با مراجعه کنندگان به مراجعه کننده نشان می دهد که مشکلات و درخواست های آن شامل مواردی از موضوعات می شود که در آن مسائل مسکن و تولید و تولید و مطالب برجسته مردم در دیدارهاست.
استاندارد به همراه معاون خود با حوصله به دردل های مردم گوش می دهند و نامه های آنها را مطالعه می کنند و در آخر خود دستور حل مشکل را صادر می کنند و یا در جلسه به مدیرکل مربوط به تلفن می کنند و مشکل را با وی مطرح می کنند. کرده و از او میخواهد مراجعه کننده را حل کند.

برنامه ملاقات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با گذشت نزدیک به ۲سال از عمر دولت مردمی سیزدهم تعطیل نشده است و نماینده عالی دولت در کنار مردم می‌نشیند و به درددل‌های آنان گوش می‌دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت