پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 133843

مساعدت دکتر رحیمی جهت تخصیص اعتبار ۴میلیارد تومانی به چیلر بیمارستان شهید رجایی گچساران

با پیگیری های صورت گرفته و همکاری ریاست محترم دانشگاه در این سفر دکتر رحیمی جهت تخصیص ۴ میلیارد تومانی برای خرید و راه اندازی چیلر های بیمارستان شهید رجایی گچساران قول همکاری دادند.

صدای جنوب؛

در روزی که گذشت دکتر امین اله بابویی؛ سرپرست معاونت توسعه دانشگاه عازم تهران شد تا برای برون رفت از چالش های پیش روی دانشگاه و نیز این حوزه در مباحث زیر بنایی، اعتباری، مطالبات معوق پرسنل به ویژه نیروهای شرکتی و دیگر موارد راهکارهای مناسبی داشته باشد.
دکتر امین الله بابویی در این سفر یک روزه متراکم، با دکتر عوض پور؛ رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، مهندس شجاعی زاده؛ رئیس اعتبارات خزانه کشور، مهندس حسینی؛ مسئول طرح های عمرانی سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز دکتر رحیمی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کرد.
دکتر بابویی با بیان اینکه گذر از برخی مشکلات و چالش ها منوط به همکاری سازمان برنامه و بودجه است، اظهار داشت: طی دیداری که با دکتر عوض پور داشتیم، خوشبختانه جهت افزایش اعتبار دانشگاه در سال جاری قول مساعدت دادند که بی شک این اقدام در مرتفع سازی مشکلات بسیار مهم است.
وی همچنین یاد آور شد: متاسفانه مطالبات نیروهای شرکتی مشغول به کار در دانشگاه به مدت چندین ماه معوق شده که منجر به نارضایتی آنان گردیده است و نگاه ویژه ای را می طلبد که در همین راستا طی دیداری که با دکتر رحیمی؛ معاون محترم توسعه وزارت داشتیم که جهت بروز کردن مطالبات نیروهای شرکتی و خدماتی وعده مساعدت دادند.
سرپرست معاونت توسعه دانشگاه همچنین خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری ریاست محترم دانشگاه در این سفر دکتر رحیمی جهت تخصیص ۴ میلیارد تومانی برای خرید و راه اندازی چیلر های بیمارستان شهید رجایی گچساران قول همکاری دادند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت