پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 133855

نبود محدودیت برای سوختگیری در جایگاه‌های عرضه سوخت

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: محدودیتی برای سوخت گیری خودرو‌ها در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد.

به گزارش  صدای جنوب ، در پی انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی مبنی بر محدودیت‌های اعمال شده در کارت‌های اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه‌ای آمده است:
هیچ محدودیتی در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی و همچنین کارت‌های جایگاه‌های عرضه سوخت برای سوخت گیری خودرو‌ها وجود ندارد و برای مالکان خودرو‌ها در همه جایگاه‌های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر میزان میسر است.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رانندگان باید از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند گفت: در صورت ضرورت و به همراه نداشتن کارت سوخت شخصی، کارت اضطراری سوخت در جایگاههای بنزین موجود است و رانندگان بدون دغدغه می توانند از این کارتها سوخت دریافت کنند.
همچنین اعلام شده است: سوخت گیری منحصرا با کارت هوشمند سوخت در همه مجاری عرضه انجام می شود و توصیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، استفاده از کارت سوخت شخصی برای بهبود نظام توزیع است.
پیرو اطلاعیه‌ها و توصیه‌های قبلی، هموطنان در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ برای صدور المثنی اقدام کنند.
شهروندانی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، به سایت post.ir و epolice.ir مراجعه یا با سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت