پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 133867

رییس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

کلاه جدیدی که بر سر مردم سرفاریاب می رود!/حرف های زیادی با رییس جمهور داریم

رییس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.

صدای جنوب:

رییس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.

کیانی باوند_ رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) در جلسه شورای اسلامی استان ضمن گلایه شدید از عدم حضور مدیرانی که برای حضور در این جلسه دعوت شده بودند، اظهار داشت: باید عدم حضور مدیران دعوت شده به جلسه شورای اسلامی به صورت مکتوب مشخص شود.

وی با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ناگفته‌های داریم که در سفر ریاست جمهوری آن را با صدای بلند بیان خواهیم کرد.

باوند با بیان اینکه در مقابل مردم سرافکنده هستیم، افزود: یک سال فریاد زدیم ومکاتبه‌های متعددی کردیم، اما با وجوداین تلاش‌ها و رایزنی‌ها شورای اسلامی استان مشکل ساختمان دارد و هنوز برای تشکیل جلسه بدون فضا ومکان مناسب هستیم.

وی تصریح کرد: قول و وعده‌های مسوولان به شورای اسلامی استان دیگر حنایی ندارد و ما خواستار عملی کردن تمام وعده‌ها هستیم.

رئیس شورای اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: ما شرمنده مردم هستیم. ساختمان شورای اسلامی استان در شأن جایگاه شورا نیست. از قول و وعده‌ها عبور و عمل کنید.

باوند در ادامه پیشنهاد داد که درسفر دور دوم ریاست جمهوری بنری خطاب به رئیس جمهور بنویسیم که مسوولان نه به فکر شورا هستند و نه حرف آن‌ها را می‌شنوند. اینگونه رفتار با شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ استان دیگری مشابه ندارد. مسوولان به ما قول دادند و به هیچ کدام ازقول‌هایشان عمل نکردند.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت بازار گریزی زد و گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.

وی افزود: مردم قدرت خرید ندارند و برخی از مسوولان مربوطه هم پاسخگو نیستند. انتظار داریم نهاد‌های نظارتی به این مسأله ورود کنند.

باوند گفت: افزایش قیمت شن و ماسه مردم را نگران کرده و علی رغم تأکید همه بزرگان استان و با وجود اینکه مسکن سیاست اصلی دولت است، باز هم قیمت مصالح ساختمانی به ویژه قیمت شن و ماسه افزایش پیدا کرده است.

باوند وضعیت راه‌ها را نگران‌کننده دانست و گفت: هر روز در برخی از جاده‌های استان به دلیل نبود ایمنی کافی و نقاط حادثه خیز شاهد تصادفات هستیم و برای رفع نقاط خطرناک جاده باغچه سادات ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که هنوز بلاتکلیف مانده است.

وی عدم توجه به مناطق محروم را علت مهاجرت‌های بی‌رویه دانست و گفت: بیمارستان شهرستان چرام سال‌ها است که هنوز تکمیل نشده و باید در روند ساخت آن تسریع شود و باعث شده که مردم هر روز مسافت‌های زیادی را برای درمان طی کنند.

وی گفت: پروژه جاده «دمه» شهرستان چرام تعطیل شده و پیمانکار ر‌ها کرده است. پروژه ورزشگاه سرفاریاب وضعیت اسفباری دارد و هیچ اعتباری ندارد.

وی افزود: وضعیت جاده دهستان پشته زیلایی چرام اسفبار است و امکان تردد رفت و آمد دو خودرو در این جاده وجود ندارد. عدم آنتن دهی در منطقه پشته زیلایی نیز از دیگر مشکلات مردم این منطقه است.

وی افزود: پل سرفاریاب مابین تیرآبگون و دره لیر بعد از ۲۰ سال بدون هیچ کاری ر‌ها شده است.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه شدید از بانک‌ها، گفت: در سال ۱۴۰۱ یک مورد وام مسکن در سطح شهرستان چرام پرداخت نشده است.

باوند در ادامه از غارت خاک مرغوب سرفاریاب خبر داد و گفت: کلاه جدیدی بر سر سرفاریاب رفته، متأسفانه کامیون‌ها را از دهدشت می‌فرستند و خاک‌ها را بارگیری می‌کنند و در جایی مخفیانه آن را دپو می‌کنند.. کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت