پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 133870

گزارش مرکز پژوهش‌ها در رابطه سد آبریز غیرکارشناسانه است

نماینده مردم کهکیلویه در مجلس شورای اسلامی گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رادرباره سدآبریز غیرکارشناسی عنوان کرد.

صدای جنوب:

نماینده مردم کهکیلویه بزرگ در مجلس با تأکید بر اینکه احداث سد آبریز مهمترین مطالبه مردم حوزه انتخابیه است، گفت: گزارش مرکز پژوهش‌ها در این رابطه غیرکارشناسانه است.
به گزارش صدای جنوب، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از حضور حماسی ملت شریف ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهمپیمایی روز قدس تشکر کرد و گفت: متأسفانه مرکز پژوهش‌های مجلس با نظر غیرکارشناسانه در مورد احداث سد آبریز کام مردم حوزه انتخابیه را تلخ کرد و پیامدی جز تزریق یأس و ناامیدی نداشته است.
نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر قالیباف افزود: در سفری که به حوزه انتخابیه کهیگیلویه بزرگ داشتید، مهمترین مطالبه مردم احداث سد آبریز است که دارای ابلاغیه وزارت نیرو و همچنین اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی بوده است اما گزارش مرکز پژوهش‌ها پشت پا به وعده و امیدی بود که شما در دل مردم کاشتید و فضای عمومی مردم را در این برهه خاص با مشکل مواجه کرد.
وی ادامه داد: کارشناس مرکز پژوهش‌ها کوچکترین زحمتی به خود برای بررسی حداقلی این موضوع نداده تا مشخص شود که این مطلب را از کدامین منشأ به دست آورده است. اگر به دنبال تکلیف تالاب شادگان است باید از حوزه بهبهان تا پایین این موضوع را مورد بررسی قرار دهد زیرا ۹۰۰ میلیون مترمکعب آب غیرقانونی برداشت می‌شود؛ مردم و جوانان ما هر جا می‌روند غیربومی قلمداد می‌شوند و از حقوق حداقلی و اولیه خود محروم هستند، این موضوع با کدامین منطق و آرمان سازگار است.

موحد خطاب به وزیر نیرو و رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: پیرو سوال دو هفته گذشته در کمیسیون می‌طلبد هر چه سریعتر سفر بررسی و کارشناسانه‌ای به حوزه انتخابیه داشته باشید و جواب متقن و روشنی را به مردم بدهید و اجازه ندهید بیش از این به مردم ظلم شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به دولت سیزدهم یادآور شد: شما دولت انقلابی و محرومان هستید و این نتیجه کار شما نباید باشد، این موضوع غیرقابل تحمل است. کبنا

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت