پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1402 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 133872

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه های صنعتی استان شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عقب ماندگی ها و مشکلات انباشت شده از گذشته های دور استان در حوزه سرمایه گذاری، خواستار کمک صندوق توسعه ملی به تقویت این مهم و سرعت بخشی به روند پروژه های کلان بویژه صنعتی شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز سه شنبه در دیدار با مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی خواهان تقویت منابع مالی این استان در حوزه های زیزساختی و انجام پروژزه های کلان شد.
سید علی احمد زاده با بیان آخرین وضعیت منابع مالی و حوزه سرمایه گذاری در این استان وعقب ماندگی های گذشته در این حوزه و عدم مشارکت هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری، رویکرد حمایتی دولت با بهره گیری از ظرفیت های استان را ضروری دانست.
وی خواهان حمایت از سرمایه گذاری کلان در حوزه های زیرساختی شد و گفت: استان کمتر توسعه یافته و کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به برخورداری از ظرفیت های مختلف نیازمند سرمایه گذاری کلان در این حوزه و تقویت آن می باشد.
احمدزاده با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد به سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت نیازمند است ، تصریح کرد: این استان آمادگی هرگونه سرمایه گذاری را دارد و انتظار داریم که صندوق توسعه ملی در این خصوص استان را یاری نماید.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ذخایر نفت و گاز در این استان و تولید ۲۵ درصد از نفت کشور، خواستار سرمایه گذاری بیشتر در این بخش شد.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی هم در رابطه با درخواست مطرح شده از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن قول مساعد دستورات مقتضی را صادر کرد.
مهدی غضنفری همچنین برای تامین منابع مالی ۲۰ تا ۳۰ درصد و مشارکت لازم جهت پروژه های سرمایه گذاری در این استان اعلام آمادگی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت