پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1402 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 133881

دیدار مقاماتِ ارشدِ ورزش و تربیت بدنیِ وزارت نفت، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و هیأت همراه با مدیران و رؤسای اداراتِ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

جمعی از مقامات ورزشی و تربیت بدنی وزارت نفت و مناطق نفتخیز جنوب با مدیرعامل، مدیران و رؤسای ادارات نفت و گاز گچساران دیدار و گفتگویی صمیمانه داشتند.

صدای جنوب؛

جمعی از مقامات ورزشی و تربیت بدنی وزارت نفت و مناطق نفتخیز جنوب با مدیرعامل، مدیران و رؤسای ادارات نفت و گاز گچساران دیدار و گفتگویی صمیمانه داشتند.
این جلسه در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد و در ابتدای جلسه، مهرداد کاهکش مدیرعامل نفت و گاز گچساران، ضمن ابراز خوشآمدگویی و قبولی طاعات و عبادات از حضور مدیران برتر وزارت نفت اظهار خرسندی و قدردانی کرد.
قنبر زاده، مدیر کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت عنوان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توانسته است به یکی از بهترین شرکت های فعال در مناطق عملیاتی و حوزه‌ی ورزش و تربیت بدنی، تبدیل شود.
وی اظهار کرد: وظیفه داشتم بابت تلاش ها و اجرای برنامه های مختلف ورزشی که در این شرکت برگزار شد، از همه ی دست‌اندرکاران سپاسگزاری و تشکر ویژه‌ای بنمایم.
دکتر هادی افشار، رییس امور ورزش و تربیت شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: اگر در امر ورزش سرمایه گذاری نکنیم در سطح وزارت نفت بازخورد خوبی نخواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از علت های رشد و پیشرفت ورزش را بیراهه نرفتن ورزش دانست افزود: جا دارد از آقای علیپور و غلامی، مدیرانِ منابع انسانی و خدمات، بخاطر هموار کردن مسیر صعود تیم فوتبالِ نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور، قدردانی کرد.
سپس رحمت محمدی، رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران بیان کرد: هدف ما این بوده که با برنامه ریزی، عملکردِ ورزشی را در سطح این شرکت به جایی برسانیم که باعث نشاط جمعی و سلامتیِ کارکنان باشد.
وی در پایان گفت: خداوند را شاکریم که امروز شاهد درخشش و پیشرفت پسران و دخترانِ نوجوان این شرکت در سطح کشوری و بین المللی هستیم و انشاالله با تلاش و حمایت همیشگی مدیر عامل، مدیران و روسای نفت و گاز گچساران و مدیران عالی وزارت نفت، این تعداد به بالاترین حد خود برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت