پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1402 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 133987

خبرخوب /فرهنگ سازی حجاب اسلامی در مجتمع بزرگ المپیک یاسوج/ ورود بانوان محجبه  به مجتمع تفریحی ورزشی  المپیک   یاسوج با ۲۰ درصد تخفیف

ورود بانوان محجبه به مجتمع تفریحی ورزشی المپیک یاسوج با ۲۰ درصد تخفیف

 

صدای جنوب:

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری صدای جنوب  اظهار داشت: به منظور تشویق بانوان به رعایت حجاب ،  این مجتمع   بزرگ  اقدام  به فرهنگ سازی و ارائه روسری به بانوان بصورت رایگان می نمایند.

 

ازادی همچنین ورود ۲۰ درصد تخفیف  مجتمع گردشگری تفریحی به  بانوان محجبه  ، را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: به منظور تشویق خانواده ها به رعایت حجاب، ورود افراد باحجاب اسلامی به این  مکان گردشگری تخیف ویژه   داده میشود

وی افزود : این  مجتمع  دارای ظرافت های فرهنگی ورزشی  تفریحی  و اقامتی بزرگ  است که تلاش شد در همین راستا با تهیه و نصب بنرهای اطلاع رسانی یادآوری و تذکر این امر واجب به گردشگران و مخاطبین انجام گرفت.

مدیر مجتمع هتل المپیک  یاسوج   افزود:  این مجتمع فرهنگی، تفریحی و گردشگری در نهایت احترام به شهروندان از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری می‌کنند

ازادی ادامه داد:حجاب و عفاف به عنوان سرمایه های اصلی اجتماعی یک جامعه مطرح هستند و ترویج این فرهنگ، زمینه ساز امنیت اجتماعی است

برای ترویج حجاب ما خودمان را مقید به تدارک اقدامات جدی فرهنگی کرده ایم، چرا که معتقدیم فرهنگ امری نرم است و برخورد سخت چندان نمی‌تواند گره گشا باشد.

از طرفی سخن سردار دلها را همه به خوبی به یاد دارند ، «همان دختر کم حجاب دختر من است» این جمله حاوی نکات متعدد و ارزشمندی است.

آزادی گفت:بنده بعنوان عضوی از جامعه ایثارگری میگویم، بله نگاه ما نیز توجه بهتر به حجاب است ، اصولاً یکی از اهداف ما برای حضور در نبردهای حق علیه باطل نیز دفاع از ناموس این مملکت بود، ما رفتیم تا چادر و روسری خدای ناکرده از سر ناموس ما کنده نشود.

باید و باید کار فرهنگی کرد ، نباید با اقدامات نسنجیده در این موضوع به جای جاذبه متولی دافعه باشیم.

فقط نگوییم تذکر و جریمه، توصیه من به دستگاه قضا و همه مسئولان دلسوز، گسترش فعالیت های فرهنگی است، اینها دختران ما هستند و باید به نحوی پدرانه شرایطی فراهم کنیم که آنها با دل و جان و بدون اجبار به سمت حجاب بروند.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت